Hotely v Plzni se z hlediska spokojenosti hostů opět zlepšily a výrazně posílily svou čelní pozici v národním žebříčku. Portál hotel.info [ http://www.hotel.info ], bezplatný online hotelový rezervační systém s více než 210 000 hotely na celém světě, uvádí, ve kterých městech byly služby hotelů hodnoceny rovněž lépe, nebo naopak méně dobře.
Při srovnání největších měst České republiky byli hosté nejvíce spokojeni s hotely v Plzni. Toto univerzitní a biskupské město upevnilo svou čelní pozici díky nárůstu z 8,00 na 8,08 bodu. Jedním z důvodů je především skutečnost, že hotely v Českých Budějovicích nedokázaly zcela splnit očekávání zákazníků. Po 7,72 bodu v listopadu udělili hosté tomuto městu nyní jen 7,60 bodu. Díky tomu se třetí Praha výrazně přiblížila druhému místu, hotely v hlavním městě České republiky si mírně polepšily na 7,52 bodu.
V mezinárodním srovnání obhájily hotely ve Varšavě, Tokiu, Helsinkách a Bratislavě první čtyři místa. Zatímco hosté byli ve slovenském hlavním městě spokojenější než v listopadu, celkové hodnocení hotelů ve finské metropoli se mírně snížilo na 7,65 bodu. Hotely v německém hlavním městě Berlíně se podle mínění hostů sice zlepšily, v mezinárodním žebříčku ale ztratily jedno místo, protože zařízení v Tallinnu si ze 7,50 polepšila na 7,55 bodu. Také Praha proto ztratila jedno místo, ale přesto stále zaujímá dobrou pozici uprostřed žebříčku.
Díky zlepšení celkového hodnocení ze 7,19 na 7,20 bodu se Peking dostal do mezinárodního seznamu nejlepších měst. S ubytováním ve Vilniusu byli hoteloví hosté naopak méně spokojeni.
Úplnou tiskovou zprávu najdete zde:
http://www.hotel.info/Press.aspx?item=1537&mode=article&lng=CS
Kontakt pro tisk:
Aleksander Szumilas
hotel.info
Hugo-Junkers-Straße 15-17
90411 Nürnberg
Germany
Tel.: +49-(0)911-59832-0
Fax: +49-(0)911-59832-11
E-mail: presse@hotel.info