… a když dárky, tak pro všechny!

Populární reklama s falešnými soby, kterou před Vánocemi nasadil mobilní operátor Vodafone, výrazně zvyšuje poptávku českých domácností po plemenu čivava. Dokládají to stovky uživatelů hledajících denně na inzertním serveru Bazoš.cz právě výraz „čivava“. Jejich počet vzrostl od začátku kampaně mobilního operátora přibližně 10 krát. V lednu se dokonce slovo čivava dostalo na pozici nejvyhledávanějšího výrazu vůbec.

Běžná cena tohoto plemene, inzerovaného na Bazoš.cz, často přesahuje 10.000 korun. Kvůli současné popularitě a krátkodobě omezené nabídce však bude jistě stoupat. U konkrétního pejska se cena kromě popularity odvíjí od kvality rodičů, váhy, nebo například od vzácného zbarvení.

V první desítce hledaných slov na serveru Bazoš.cz jsou ještě další tři plemena psů: jezevčík, labrador a bígl. Jejich hledanost je ale daleko menší. Nejlépe si z těchto tří stojí jezevčík. Kdyby se dali psi okamžitě kupovat v supermarketu, pobíhalo by zítra v parku kolem jednoho jezevčíka přibližně deset čivav.

Bazoš.cz je inzertní server s průměrnou návštěvností přes 20.000 uživatelů za den. Denně uživatelé na serveru přidají přes 1600 nových inzerátů.

Kontakt:

Radim Smička

e-mail: radim.smicka@bazos.cz

Blog pro další informace: http://smicka.blog.cz/

Keywords ČR-média-internet-zvířata-Radim Smička-PROTEXT

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle
IT, telecommunications

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.