25. NAROZENINY FANN PARFUMERIÍ 1991 – 2016

Uplynulo už celé čtvrt století od založení vůbec první a dnes už jediné tuzemské sítě parfumerií.

FAnn parfumerie za svůj vznik vděčí manželům Kokolusovým, kteří vycítili obchodní potenciál kosmetiky už začátkem 90. let. V roce 1991 podepsali první kontrakty s významnými kosmetickými firmami a o několik týdnů později začali distribuovat zboží, které bylo v té době známé jen z Tuzexu nebo z výletů do zahraničí. Kromě výhradní distribuce ale brzy otevřeli i vlastní parfumerie...

"Těší mě, že jsme doposud ustáli všechny turbulence na trhu a zůstali jsme 100% českou firmou, i když nás to během let přivádělo do řady nesnadných situací." Dr. Anna Kokolusová

Důležité milníky:

1991 V dubnu tohoto roku byla zaregistrována obchodní značka FAnn a krátce nato otevřeny hned dvě parfumerie - v Brně a slovenských Michalovcích. Logo a vlastně název FAnn vzešel z myšlenky manželů Kokolusových. Na počátku byla idea, že by mělo jít o jednoduché, snadno zapamatovatelné a vyslovitelné jméno. Prvotním nápadem bylo pohrát si s písmenky a do názvu vložit část křestního jména paní Anny Kokolusové "Ann". K němu připojili literu "F", která může být začátkem slova evokujícího "funny", "favourite", "family" či "fragrance". Pomyslnou třešničkou se pak stala královská korunka, která měla symbolizovat eleganci a noblesu, ale i to, že by se v našich parfumeriích měl každý zákazník cítit jako "král".

1993 Politicky významný rok je nezapomenutelný i pro FAnn, a to díky otevření první pražské prodejny na ulici Štěpánská, jejíž kmotrou se stala populární herečka Jiřina Bohdalová. Nyní už se nedal rychlý růst zastavit a v následujících letech FAnn prosperoval a rozšiřoval se do měst velkých i menších.

1999 Zlomový rok hned ve dvou momentech. Prvním bylo otevření velké a luxusní parfumerie přímo na Václavském náměstí v Praze, a druhým spuštění webu www.fann.cz, který se později stal úplně prvním internetovým obchodem s kosmetikou.

2000 V novém tisíciletí přichází parfumerie s nápadem věrnostního programu FAnn Bonus Klub, který dodnes funguje a nabízí svým členům mnohá cenová zvýhodnění, možnost účasti na VIP akcích a doručování magazínů či katalogů až do domu.

2003 Zlatá éra FAnnu pokračuje otevřením první samoobslužné parfumerie u nás, a to v pražském Atriu Flora. Současně s ní vzniká již druhý luxusní kosmetický salon, který je součástí parfumerie.

V průběhu dalších let se otevírají nové prodejny a pokračuje spolupráce na charitativních projektech Unicef a Naše dítě.

2014 Spuštění nového a zároveň nejmodernějšího e-shopu s kosmetikou v Česku s sebou přineslo nové možnosti, jako je rezervace či online ověření dostupnosti na konkrétní prodejně. V neposlední řadě nelze opomenout založení nadačního fondu FAnn dětem.

Oslavujte s námi!

Od 1. března do 30. dubna 2016 jsme v rámci oslav 25. narozenin vybrali 25 nejoblíbenějších produktů z dámských i pánských vůní, péče, líčení a kosmetických doplňků a zlevnili je o 25 %. Seznam produktů najdete na http://www.fann.cz/25

Kontakt:

Ing. Svatopluk Novotný

marketingové oddělení FAnn Retail a.s.

e-mail: svatopluk.novotny@fann.cz,

telefon: +420 605 209 228

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Keywords ČR-trh-kosmetika-firmy-FAnn Retail

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Business, marketing
Chemical and pharmaceutical industries

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.