Ambasadorem kvality ČR je ŠKODA AUTO

Cena Ambasador kvality ČR byla vyhlášena jako horká novinka v rámci podpory rozvoje a zavádění zásad managementu kvality v různých podobách. Určena je pro organizace, které nadstandardně dbají o zajištění kvality svých produktů a služeb, které se chovají odpovědně a aktivně napomáhají šíření a propagaci kvality.

Organizace jsou hodnoceny nejen podle současných ekonomických výsledků, ale především je mapován jejich přístup ke kvalitě jako celku, která je předpokladem k dlouhodobé úspěšnosti, ekonomickému a společenskému rozvoji. Organizace dokladují své aktivity při propagaci kvality, podpoře inovací, uplatňování společensky odpovědných přístupů, naplňování zásad udržitelného rozvoje a odpovědné komunikaci vůči všem zainteresovaným stranám.

První místo v soutěži získala největší tuzemská automobilka ŠKODA AUTO, a.s. Může se tak pyšnit titulem Ambasador kvality České republiky. ŠKODA AUTO je leaderem kvality v České republice nejen v oblasti automotive. Svojí dlouholetou činností se podílí na budování renomé značky a přispívá tím i k zviditelnění celé České republiky a jejich výrobců ve světě.

Na druhém místě se v ocenění umístila společnost Makro Cash & Carry ČR, s. r. o., řetězec samoobslužných obchodních domů, a na třetím významná pekárenská firma Penam, a.s.

I v dalších kategoriích uspěla ŠKODA AUTO: Vlastimil Krčma přebíral Cenu Anežky Žaludové za svůj mimořádný celoživotní příspěvek v oblasti kvality. Frank Schreier si odnesl titul Manažer kvality roku 2018.

Keywords ČR-hospodářství-trh-automoto-potraviny-ocenění-firmy-Česká společnost pro jakost

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Finance, economics
Business, marketing
Automotive industry, transport and machinery
Food, gastronomy

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.