Azerbaijan Airlines a společnost Comarch spojují síly pro zdokonalení věrnostního programu AZAL Miles

Společnost Comarch, globální dodavatel pokročilých IT systémů, zahájila implementaci své platformy Comarch Loyalty Management pro Ázerbájdžánské aerolinie (Azerbaijan Airlines), národního dopravce Ázerbájdžánu. Tento krok umožní cestovatelům čerpat výhody nového věrnostního programu AZAL Miles, který nabízí lákavé odměny za nasbírané body.

Ázerbájdžánské aerolinie si zvolily společnost Comarch pro její rozsáhlé zkušenosti v tomto oboru. Společnost se sídlem v Krakově dodává již více než 15 let IT řešení pro vytváření a správu komplexních věrnostních programů B2C a B2B a také pro automatizaci marketingových aktivit. Kromě toho se Comarch může pochlubit bohatou historií spolupráce s leteckými společnostmi, která zahrnuje partnerství s aerolinkami z Turecka, Spojených států či Saúdské Arábie.

Program AZAL Miles je vyvíjen na základě platformy Comarch Loyalty Management. Součástí projektu bude implementace modulů, jako jsou např.:

• obchodní administrativa,

• kontaktní centrum,

• datové úložiště.

Program AZAL Miles je určen pravidelným cestujícím, kterým umožňuje sbírat body za lety nebo služby nabízené partnery aerolinií. Počet získaných bodů se odvíjí od útraty v eurech, směru cesty a třídy služeb. Body, které lze následně vyměnit za letenky Azerbaijan Airlines a další odměny, mohou členové programu AZAL Miles získávat také prostřednictvím svých co-brandovaných karet u bankovních partnerů. K dnešnímu dni má program AZAL Miles více než 200.000 členů.

O společnosti Azerbaijan Airlines

Ázerbájdžánské aerolinie, založené v roce 1992, jsou národním leteckým dopravcem Ázerbajdžánu. Společnost disponující flotilou 29 letounů a provozující lety do více než 50 destinací zažívá dynamický rozvoj s aktuálním 50,8% nárůstem celkové přepravy cestujících za první čtvrtletí 2024 ve srovnání se stejným obdobím roku 2023. Azerbaijan Airlines získaly od společnosti Skytrax čtyřhvězdičkové hodnocení, které odráží vysokou kvalitu služeb na letišti i na palubě letadla.

O společnosti Comarch

Společnost Comarch, mezinárodně uznávaná jako přední dodavatel technologických řešení, se specializuje na poskytování moderních věrnostních platforem. Její vlajková platforma Comarch Loyalty Management usnadňuje vytváření a správu zapojení zákazníků a odměn, zjednodušuje efektivní správu účastnických dat a podporuje vícekanálovou komunikaci.

Kontakt: Francesca Ricotta, francesca.ricotta@comarch.com

Keywords Polsko-počítače-letectví-Comarch

Region
Europe, EU, NATO

Category
IT, telecommunications
Automotive industry, transport and machinery

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.