Bernard porazil Volvo

V 5. ročníku prestižní soutěže Zlatý středník, která hodnotí firemní publikace určené k reprezentaci společnosti či jeho výrobků vůči zákazníkům, obsadil magazín Rodinného pivovaru Bernard Vlastní cestou druhé místo mezi všemi firemními časopisy a magazíny z celé České republiky.

"Prestižní soutěže Zlatý středník jsme se zúčastnili poprvé a při cestě do Prahy jsme si říkali, proč až druhé místo! Když jsme však při vyhlašování cen viděli, do jaké společnosti firem jsme se dostali, jsme výsledkem nadšeni a v další práci nás to pozitivně motivuje. Máme před sebou další vrchol, přestože jsme např. 'porazili' Volvo, jejichž magazín nám byl v počátcích vzorem" hodnotí výsledek spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard a dodává: "Magazín Vlastní cestou tvoří redakční rada čítající pět lidí a nejcennější je, že všechny texty a fotografie jsou původní."

Vyhlašovatelem soutěže Zlatý středník je PR Klub. Magazín Vlastní cestou soutěžil v kategorii B2C zaměřené na spotřebitele. Tuto kategorii vyhrál časopis Čilichili společnosti Vodafone Czech republic a.s., na třetím místě skončil časopis Volvo Auto Czech, s.r.o.

Právě vychází dubnové číslo magazínu Vlastní cestou, které si můžete objednat na http://www.bernard.cz. Opět jsme pro Vás připravili rozhovor s pozoruhodnou osobností, atraktivní fotoreportáž ze zahraničí, důležité životní rozhodnutí v rubrice křižovatka, krátkou povídku, zamyšlení nad pivem a zdravím a mnoho dalších zajímavých informací o zajímavých lidech a také několik "novinek" ze života Rodinného pivovaru Bernard.

Další informace:

Zdeněk Mikulášek

tel.: 565 532 407

e-mail: pivovar@bernard.cz

http://www.bernard.cz

Info výsledky: http://www.prklub.cz, e-mail: tlapak@prklub.cz

Keywords ČR-pivo-reklama-firmy-Bernard-PROTEXT

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle
Food, gastronomy

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.