BRODIS FUND slaví pět let. Pandemie výnosy neohrozila

Uchovat a zvýšit hodnotu bohatství. To je cílem investování, kterému se osobně již více než dvacet let věnuje uherskobrodský rodák Jarek Hlavica. Investování není pro ty, kteří chtějí okamžitý zisk, ale funguje navzdory pandemii i proto, že se jedná o dlouhodobý proces. Od založení BRODIS FUND, s.r.o. je celkový výnos investorů 64,32%, což je necelých 10% výnosu ročně.

"Paradoxně mě na cestě k investování nejvíc vyškolily chvíle, kdy se mi podnikatelsky vůbec nedařilo. Pochopil jsem díky tomu, kde je moje místo a v čem jsem skutečně dobrý," vysvětluje Hlavica, který se ve finančnictví pohybuje již 20 let. "Jím svou vlastní kaši a v tom jsem jiný než většina ostatních. Protože spoluinvestoři jsou pro mě vždy partnery a když vyděláme, tak společně. Stejně tak když prodělají, já prodělám s nimi," doplňuje.

Filozofií BRODIS FUND je investovat do hodnoty. Do kvalitních akcií firem, které koupí za cenu nižší, než je jejich hodnota. Nákup takových firem přináší investorům atraktivní dlouhodobé zhodnocení. V roce 2020, kdy vrcholila pandemie koronaviru, byl výnos 35,6%. Úspěch připisuje investiční stratég Jarek Hlavica především své dvanáctileté praxi v oblasti risk managementu pro Českou spořitelnu.

BRODIS FUND, s.r.o. poskytuje kolektivní správu majetku srovnatelnou s obhospodařováním podle § 15 zákona o investičních společnostech a investičních fondech. Společnost je registrována u České národní banky, ale nepodléhá jejímu dohledu. Nejedná se o investiční fond. Zájemci o správu musí splňovat kritérium kvalifikovaného investora. A tato tisková zpráva není veřejná nabídka.

Kontakt: www.brodis.cz

Keywords ČR-finance-koronavirus-akcie-firmy-Brodis Fund

Region
Zlin region

Category
Finance, economics
Health service

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.