Čínský kasovní trhák "Home Coming" se od 21. října představí i ve světě

Film Home Coming (Návrat domů) se s tržbou více než 152 milionů dolarů za první týden v kinech stal k 8. říjnu nejnavštěvovanějším filmem Národního dne Číny. Plánovaná celosvětová distribuce, kterou společnost CMC Pictures oznámila již před časem, vypukne v Severní Americe, Oceánii, Evropě, jihovýchodní Asii a na ostatních hlavních filmových trzích již 21. října.

Film Home Coming, založený na skutečných událostech, líčí nebezpečnou cestu dvou neozbrojených čínských diplomatů, kteří putují pouští i nepřátelskou palbou, aby odvedli 125 svých krajanů z válkou zmítané země zpět domů. Režisérem snímku je Xiaozhi Rao, za produkcí stojí dvojice Frant Gwo a Hongwei Wang, v hlavních rolích se představí Yi Zhang, Junkai Wang a Tao Yin.

Natáčení dramatu Home Coming probíhalo ve skutečné poušti i v opuštěném městě, které filmaři vybudovali na ploše 20.000 m2, a to ve formátu IMAX. Autentičnost filmu si již získala široký ohlas.

Zahraniční distributor filmu Home Coming, společnost CMC Pictures, má již za sebou distribuci více než 60 úspěšných čínských titulů, jako je The Wandering Earth (Země na scestí), Ne Zha, Wolf Warrior (Vlčí válečník) 2, Ip Man 4: The Finale nebo A Writer's Odyssey (Spisovatelská odyssea). Společnost nyní patří k největším distributorům čínských snímků na globálním trhu.

Video - https://mma.prnewswire.com/media/1916801/video.mp4

KONTAKT: Mark Xu, +86-13138920992, mark.xu@cmcpix.com

Keywords Čína-film-CMC PICTURES

Region
Asia, Australia

Category
Culture

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.