Co lidem vadí při nakupování na internetu

Pokud vás unavuje zdlouhavé hledání na internetu a nepřehlednost jednotlivých stránek, nyní je můžete zkritizovat.

V těchto dnech byl zahájen speciální průzkum s názvem "Jak lidé vybírají na internetu a co jim vadí při nakupování".

Lidé nakupující přes internet mohou anonymně pokárat své dodavatele a jejich internetové stránky. A majitelé stránek zase zjistí, co zákazníky odrazuje od nákupu.

Na adrese http://www.InternetovyPruzkum.cz byl zveřejněn krátký dotazník a jeho cílem je odhalit největší stížnosti a přání lidí, kteří se při nákupu rozhodují právě pomocí internetu.

Autor projektu, Pavel Řehulka, říká: "V průzkumu se snažíme zjistit, co přesně lidem na internetových stránkách vadí. A také odhalit, co považují při výběru dodavatele na internetu za důležité."

Anketa by měla pomoci jak zákazníkům, tak provozovatelům stránek.

"Zákazníci dostávají možnost anonymně pokárat své dodavatele. A obchodníci zase získají upřímné názory na to, co by měli změnit, aby se jim zákazníci vraceli," doplňuje Pavel Řehulka.

Výsledky průzkumu budou bezplatně zveřejněny všem účastníkům 1. listopadu 2008.

Kontakt: info@internetovypruzkum.cz

Keywords ČR-internet-trh-firmy-České vzdělávací centrum-PROTEXT

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Business, marketing
IT, telecommunications

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.