DAMOVO dodalo nové kontaktní centrum pro Raiffeisenbank

Společnost Damovo Česká republika uvedla do provozu nové kontaktní centrum Raiffeisenbank.

Raiffeisenbank a.s. otevřela v Teplicích počátkem dubna nové kontaktní centrum, které jí celé dodala na klíč společnost DAMOVO Česká republika s.r.o.. Projekt zahrnuje po organizační stránce rekonstrukci prostor, kde centrum sídlí, jejich kompletní vybavení od nábytku až po počítače a hlavně dodávku veškeré technologie kontaktního centra založené na produktech Ericsson - to vše včetně systémové integrace.

Dosavadní call centrum již nepostačovalo zájmu klientů, neboť jeho provoz, měřený počtem odbavených hovorů, se od roku 2001 zvýšil více jak dvěstěkrát.

„Hledali jsme partnera, který nejen poskytne a dodá technologie na vysoké úrovni, ale bude připraven i na jejich integraci a další rozvoj. Našli jsme jej ve společnosti DAMOVO Česká republika“, uvedla ředitelka centra Marcela Černianská.

Hlavním přínosem tohoto řešení je vysoká úroveň poskytovaných služeb kontaktního centra – 100% dostupnost, práce v nepřetržitém režimu, telefonní bankovnictví a další elektronické bankovní služby.

Tento projekt je dalším potvrzením našeho postavení, jakožto systémového integrátora a dodavatele komplexních služeb typu „Managed Services“, řekl Jiří Turek, výkonný ředitel a jednatel společnosti DAMOVO Česká republika. “Přáli bychom si, aby nové kontaktní centrum Raiffeisenbank dobře sloužilo zákazníkům banky a pro nás, aby bylo dobrou referencí pro další projekty v této oblasti,” dodává závěrem.

kontakt:

David Kupec

DAMOVO Česká republika s.r.o.

www.damovo.cz

Keywords ČR-komunikace-banky-společnost-Damovo-PROTEXT

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Finance, economics
IT, telecommunications
Politics, public administration and courts

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.