Den otevřených dveří Pivovaru ve Velkém Březně přilákal 5000 lidí

Den otevřených dveří ve Velkém Březně přilákal 5000 návštěvníků. Oblíbenou zářijovou akci - Den otevřených dveří pivovaru ve Velkém Březně - si včera nenechalo ujít na 5000 návštěvníků. Chladnější teploty přitom nijak výrazně nepoznamenaly výtoč piva. Celkem tak všichni vypili 70 hektolitrů piva, což je 14.000 půllitrů. Návštěvníci pivovaru stejně jako v předchozích letech velmi ocenili autobusovou kyvadlovou dopravu z Děčína a Ústí nad Labem, která mnohým z nich usnadnila cestu na místo určení do Velkého Března.

Den Otevřených dveří láká své příznivce každoročně na atraktivní hudební program, soutěže i skvělé pivo. Návštěvníci si tak mohli vybírat z celého porfolia velkobřezenských piv, dále se čepovaly letní hity letošního roku, Zlatopramen Radler citrón a pomeranč se zázvorem. Fajnšmekři si pochutnávali i na kvasnicovém nefiltrovaném ležáku a dalších speciálech. Velmi příznivá byla i jednotná cena 15 korun za jedno pivo.

Návštěvníci včera dále ocenili i výběr hudebních skupin, kdy si svého favorita našli mladší i dříve narození posluchači. Všem se líbily i oblíbené pivní soutěže. Mnozí hosté využili možnosti podívat se do výrobních prostor pivovaru, protože u příležitosti Dne otevřených dveří byly exkurze zdarma.

Na Dni otevřených dveří nikdy nechybí ani tvář velkobřezenských piv Victor Cibich v podání herce Františka Sysla. Letos zde byla vyhlášena vědomostní soutěž o pivního znalce, přičemž výherce se stane v roce 2013 tváří limitované edice piva Březňák, kterou pivovar oslaví 260 let od svého založení.

Historie pivovaru ve Velkém Březně sahá do poloviny osmnáctého století. Charakteristickým znakem pivovaru se od roku 1906 stala podobizna přednosty stanice ve Velkém Březně Victora Cibicha, který za propůjčení tváře velkobřezenským pivům obdržel doživotní rentu třiceti piv týdně. Znovu na etikety se Victor Cibich vrátil v roce 1990. V pivovaru ve Velkém Březně se dnes vaří výčepní piva (světlá i tmavá), Březňák světlý ležák a čtrnáctistupňový Březňák světlý ležák speciál.

O kvalitě piv z portfolia pivovaru svědčí i ceny z degustačních soutěží. V čele pivovaru dnes stojí manažer a vrchní sládek Petr Hauskrecht, který proslul výrobou speciálních piv, vařených ke konkrétním slavnostním událostem.

Další informace:

Zuzana Kosáková

PR and Social Media Specialist

Heineken Česká republika

tel.: +420 724 607 553

e-mail: zuzana.kosakova@heineken.com

ČTK ke zprávě vydává fotografie, které jsou k dispozici ve Fotobance ČTK na adrese http://multimedia.ctk.cz/cs/foto/hledani?sendFlag=1&q=protext&name=1&lang=none&service%5B%5D=1&service%5B%5D=2&service%5B%5D=3&service%5B%5D=4&service%5 B%5D=5&service%5B%5D=6 a na webu Protextu http://www.protext.cz.

Keywords ČR-pivo-Heineken ČR

Region
Usti nad Labem region

Category
Food, gastronomy

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.