DORLAND představuje nová oddělení a personální posily

Přední česká fullservisová agentura DORLAND rozšiřuje portfolio svých služeb v oblast marketingu a představuje dvě nová oddělení – Business development a Co-branding. „Našim stávajícím i potenciálním klientům se snažíme nabízet stále nové služby. Obě nová oddělení odrážejí aktuální trendy marketingové komunikace a zejména potřeby klientů“, říká Lucie Češpivová, CEO agentury DORLAND.

Oddělení Business developmentu se zaměřuje na vyhledávání nových obchodních příležitostí, distribučních kanálů pro stávající i nové klienty, vymýšlení strategií pro vstup na nové trhy, rozvíjení B2B aktivit nebo celkové strategie start-up projektů.

Co-brandingové oddělení řeší projekty sdružující více značek či klientů, navrhuje nové unikátní projekty a vyhledává pro ně optimální partnery. Letos budou pod toto oddělení spadat např. projekty neziskové organizace ActiveKids, další ročník pop-up butiku Unique Unique nebo aktivity podobné těm, které proběhly v minulých letech (All Stars Sports Golf aj.).

Zároveň se rozrostl také agenturní tým, a to hned o tři ženy. Markéta Vesecká se ujala pozice operation manager a převzala tak zodpovědnost nad rozvojem a fungováním celého týmu, Andrea Havránková nastoupila do pozice art director a Martina Němcová bude mít jako co-branding manager na starosti rozvoj nových projektů sdružujících více partnerů.

http://www.dorland.cz

KONTAKT:

Mariana Pohlová

Tel.: 724 351 554

E-mail: mariana.pohlova@dorland.cz

Keywords ČR-komunikace-reklama-personální-DORLAND

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.