Druhý den kongresu Global Media Congress se věnuje vzdělávání a médiím a přináší vizionářské dialogy a ukázky nových technologií.

Druhý den kongresu Global Media Congress (GMC) se po řadě převratných oznámení, diskusí a výstav, které stanovily nová měřítka ve světě médií a komunikace, nachýlil ke konci. Den byl nabitý poutavými panely, projevy a interaktivními zasedáními, která vedly některé z nejvýznamnějších osobností v oboru.

Pod záštitou šejka Mansúra bin Zayeda Al Nahyana, viceprezidenta, místopředsedy vlády a předsedy prezidentského dvora, se GMC nadále zaměřoval na podporu inovací a umožnil odborníkům těžit z výměny znalostí mezi osobami s rozhodovací pravomocí, myšlenkovými vůdci, odborníky a profesionály o nových trendech, které utvářejí budoucnost tohoto odvětví.

Druhý den kongresu, který věnoval zvláštní pozornost mediálnímu vzdělávání a zapojení mládeže, přivítal také různorodou skupinu studentů ze 100 univerzit, kteří se zajímají o tento sektor.

Globální mediální kongres s účastníky z vládního, mediálního, akademického a průmyslového sektoru pořádá prvotřídní program řečníků, panelistů a diskutérů, kteří se vyjadřují k řadě nových výzev a diskutují o všech možnostech budoucího rozvoje mediálního průmyslu. Na výstavě v rámci kongresu se představují přední mezinárodní i místní značky, které předvádějí a demonstrují nejnovější technologie, produkty a služby zaměřené na média. Výstavy se účastní jak přední společnosti, tak nové inovativní startupy, které mají k dispozici řadu platforem, včetně živých pódií a mediálních laboratoří, které usnadňují obchodní partnerství mezi technologickými společnostmi a médii.

 

Video z akce je k dispozici ZDE

 

Keywords SAE-média-Global Media Congress

Region
Near East

Category
Media, society and lifestyle

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.