Futuristické vozidlo TRICITY firmy Yamaha Motor je dalším přírůstkem v oblasti motorových tříkolek pro individuální přepravu osob

Dne 1. července oznámila firma Yamaha Motor Co., Ltd. zahájení prodeje vozítka TRICITY na japonském trhu. Jedná se o první z řady vozidel, která využívají nový špičkový mechanismus "LeaningMulti Wheel (L.M.W. - naklápěcí mechanismus pro vícekolová vozidla)" firmy Yamaha. TRICITY je futuristická motorová tříkolka, která naplňuje vizi společnosti Yamaha v oblasti stále rostoucí nabídky vozidel pro individuální osobní přepravu.

(Fotografie: http://www.image.net/ymc_tricity)

Firma Yamaha Motor nabízí svým zákazníkům na celém světě inovativní koncepty, špičkové technologie a dynamický design. Ve svém revolučním novém vozidle TRICITY firma Yamaha spojila stabilitu se sportovními jízdními vlastnostmi. Díky tomu vzniklo vozidlo, které nabízí zcela nový rozměr motoristické zábavy. Díky konceptu "Smart forAll (Chytrost v každém kousku)," vytvoří značka TRICITY zcela novou kategorii uživatelů a také zcela nový trh v oblasti individuální osobní přepravy.

TRICITY je jedním z několika vozidel, která využívají prvotřídní mechanismus Leaning-Multi-Wheel firmy Yamaha, který v dohledné budoucnosti bude využíván také v dalších vozidlech pro přepravu osob, i ve světě motoristického sportu.

Pošlete nám e-mail, pokud chcete být zařazeni do našeho seznamu médií nebo pokud máte zájem o další informace o firmě Yamaha Motor a jejích produktech.

Kontakt:

Mariko Saito

Global PR Team

Divize Public Relations a Reklamy

Yamaha Motor Co., Ltd.

Tel: +81-538-32-1145

e-mail: saitoumar@yamaha-motor.co.jp

Keywords Japonsko-automoto-motorismus-Yamaha Motor Co., Ltd.

Region
Asia, Australia

Category
Automotive industry, transport and machinery
Sport

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.