GE Money hodnotí první rok poskytování služeb evropským zákazníkům * Akvizice a nové produkty jsou motorem obchodního růstu

Největší evropská finanční značka GE Money dosáhla v prvním roce svého fungování v Evropě dvouciferného růstu a nabídla klientům pestrou paletu nových a inovativních spotřebitelských finančních produktů. Celosvětová transformace pod jednu značku GE Money přispěje - spolu s dalšími nedávnými akvizicemi ve Španělsku a Rusku - k dalšímu růstu této největší evropské nebankovní finanční značky.

Značka GE Money vznikla za účelem sjednocení nabídky produktů a služeb divize GE Consumer Finance pod jeden název. Spolu s novým názvem pokračuje růst tržeb a zisku divize GE Consumer Finance díky nabídce produktů a služeb, které zákazníkům přináší hodnotu a usnadňují podnikání.

Pod vedením Dana O'Connora, prezidenta a generálního ředitele divize GE Consumer Finance pro Evropu, provozuje tato divize své aktivity ve 21. evropských zemích: Rakousku, Belgii, České republice, Dánsku, Dominikánské republice, Finsku, Francii, Německu, Maďarsku, Irsku, Itálii, Lotyšsku, Norsku, Polsku, Portugalsku, Rusku, Slovensku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku a Velké Británii. Za pouhých 12 let získala evropská divize více než 20 milionů zákazníků a dosáhla čistého zisku vyššího než 1 miliardu amerických dolarů (za rok 2004) a růstu čistých aktiv o 22 procent.

Mezi produkty firmy GE Money patří soukromé kreditní karty, automobilový leasing a půjčky na pořízení automobilů, osobní půjčky, bankovní karty, hypotéky, konsolidace úvěrů, půjčky na vybavení domácností, firemní cestovní a nákupní karty a úvěrové pojištění. Průzkum trhu zaměřený na povědomí o značce

Od zahájení přechodu ke značce GE Money ve 2. čtvrtletí roku 2004 je tato transformace pečlivě sledována. Mezi sledované parametry probíhajícího průzkumu trhu patří povědomí o značce, úspěšnost reklamy, rozpoznávání a úspěšnost značky a spokojenost zákazníků.

Počáteční výsledky průzkumu v hlavních evropských zemích ukazují, že povědomí o značce převyšuje očekávání. V jedné ze zemí se dokonce podařilo dosáhnout dvanáctiměsíční cílové hodnoty 24 procent za pouhých 5 týdnů. Růst v Evropě

Od počátku roku 2005 značka GE Money dosahuje organického růstu, pokračuje v akvizicích a rozšiřuje nabídku svých produktů v Evropě. Nové produkty jsou zaváděny v souladu s místní strategií společnosti a na základě poptávky zákazníků.

Kromě rozšiřování nabídky o celou řadu nových produktů se divize GE Consumer Finance snaží posilovat svoji pozici v Evropě různými dalšími aktivitami, mezi které v průběhu posledních šesti měsíců patří: - ve Španělsku vytvořila divize GE Consumer Finance a Caja de Ahorros del Mediterraneo (CAM) úvěrové družstvo CAMGE Financiera, které se bude specializovat na poskytování finančních služeb pro spotřebitele, zejména osobních půjček a kreditních karet. Úvěrové družstvo CAMGE Financiera bylo založeno se základním jměním 468 milionů eur. - V Rusku divize GE Consumer Finance koupila moskevskou banku DeltaBank, která klientům poskytuje kreditní karty, osobní půjčky a obchodní financování.

V Evropě i ve zbytku světa se divize GE Consumer Finance snaží fungovat v duchu odpovědného chování firem. Ve Velké Británii byl nedávno spuštěn internetový portál MoneyBasics, jehož cílem je podporovat informovanost o finančnictví. Tento portál nabízí informace o osobních financích, plánování rozpočtů a používání úvěrů. Tento portál byl vytvořen divizí GE Consumer Finance, v rámci jedinečného partnerství s firmami Credit Action a CCCS. Jedná se o nekomerční portál, který nabízí interaktivní nástroje a nezávislé finanční poradenství - http://www.moneybasics.co.uk. Volba nového názvu

Při reorganizaci divize GE Capital v roce 2003 byla identifikována nová příležitost v oblasti značky. George Awad, starší viceprezident pro globální marketing, řekl: "Bylo nutné vytvořit takovou značku, která by překonala kulturní bariéry. Proto jsme vytvořili globální značku, která zákazníkům na celém světě nabízí stejnou kvalitu a spojuje důvěryhodnost bank s rychlostí a flexibilitou tradičních finančních společností."

Marketingový tým divize GE Consumer Finance zpočátku vybíral z 200 potenciálních obchodních názvů. Na základě kvalitativního průzkumu byl poté počet potenciálních názvů snížen na 21, z nichž byly následně vybrány 4, které se podrobily rozsáhlému kvantitativnímu průzkumu. Po závěrečné fázi průzkumu se vítězným názvem stal název GE Money. Globální zavádění nové značky

Během roku 2005 byla značka 2005 představena v Belgii, České republice, Finsku, Irsku, Itálii, Lotyšsku, Polsku, Slovensku, Švýcarsku a v částech Asie a Jižní Ameriky. Již v roce 2004 byla značka GE Money představena v Austrálii, Dánsku, Francii, Německu, Novém Zélandě, Norsku a Švédsku.

V rámci přechodu na novou identitu byly v každé zemi přestavěny pobočky, prodejné místa a centrála. Zavádění nové značky a představení nových produktů bylo podporováno tištěnou inzercí, rozhlasovou a televizní reklamou a zvýšeným úsilím zaměstnanců společnosti.

Nová podoba značky GE Money je čistá a transparentní a je zobrazena v jasném grafickém formátu. Nová značka je jednoduchá, optimistická a v propagačních materiálech sděluje zákazníkům své základní atributy - tedy rychlost, jednoduchost, dostupnost, flexibilitu, důvěryhodnost a hodnotu.

V dnešním bankovním prostředí nabízí přístup divize GE Money zákazníkům lepší dostupnost finančních služeb. Název GE Money je synonymem pro náš strategický obchodní cíl - schopnost říkat zákazníkům "Ano". Dalšími důležitými atributy značky GE Money jsou pohodlí a flexibilita. Díky více než 142 000 prodejních míst a 185 000 bankomatů má značka GE Money potenciál být blízko svým zákazníkům.

Jako součást orientace na zákazníky byly formuláře žádostí o úvěr a půjčku zjednodušeny, uspořádány do přehledných tabulek a vytištěny velkými písmeny. Zdvořilé vystupování vůči zákazníkům a okamžité vzbuzení jejich pozornosti jsou základním kamenem naší orientace na zákazníka. David Nissen, prezident a generální ředitel divize GE Consumer Finance, řekl: "Jsme potěšeni reakcemi zákazníků na obchodování s GE Money. Těšíme se, že naše nabídka jediné značky nám pomůže při budování dlouhodobých vztahů se zákazníky a přispěje i k získání nových zákazníků. O divizi GE Consumer Finance

Divize GE Consumer Finance, pobočka firmy General Electric Company, je předním poskytovatelem úvěrů spotřebitelům, obchodníkům a prodejcům automobilů ve 47 zemích celého světa. Aktiva divize GE Consumer Finance převyšují 150 milionů dolarů. Divize GE Consumer Finance sídlí ve Stamfordu ve státě Connecticut (USA) a nabízí pestrou paletu finančních produktů, včetně soukromých kreditních karet, osobních půjček, bankovních karet, půjček na koupi automobilů a finančních pronájmů, hypotečních úvěrů, firemních cestovních a nákupních karet, konsolidace úvěrů, úvěrů na vybavení domácností a pojištění úvěrů. Více informací o divizi GE Consumer Finance získáte na internetových stránkách http://geconsumerfinance.com. O společnosti GE

GE (index NYSE: GE) naplňuje motto "Představivost při práci". Jedná se o diversifikovanou technologickou, mediální a finanční společnost, která se zaměřuje na řešení nejpalčivějších problémů současnosti. Firma GE poskytuje své služby zákazníkům ve více než 100 zemích celého světa a zaměstnává více než 300 tisíc lidí. Mezi produkty a služby společnosti GE patří letecké motory, výroba elektrické energie, úprava vody, zabezpečovací technologie, lékařské zobrazovací přístroje, spotřebitelské finance, poskytování mediálního obsahu či nabídka pokročilých, moderních materiálů. Více informací o společnosti GE získáte na internetových stránkách http://www.ge.com. Kontakt http://www.moneybasics.co.uk http://geconsumerfinance.com http://www.ge.com Zdroj: GE Money http://www.geconsumerfinance.com/AboutConsFinance/GENews/GEMoneym ediacontacts_Europe.htm

Keywords PROTEXT-USA-finance-GE Money

Region
Europe, EU, NATO

Category
Finance, economics

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.