Hisense ukazuje na IFA 2011 lepší svět

Na veletrhu IFA 2011 v německém Berlíně představila firma Hisense své nové špičkové televizní přijímače XT710, XT68 a XT69. Nová generace těchto inteligentních televizních přijímačů firmy Hinsense, která byla veřejnosti představena vůbec poprvé, si získala pozornost mnoha návštěvníků.

(Fotografie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110909/CN65481 )

"Konkurence na trhu se spotřební elektronikou závisí na vývoji nových inteligentních produktů," řekl předseda představenstva firmy Hisense, Zhou Houjian. Dále dodal, že "významní hráči na tomto trhu se musí neustále zaměřovat na výzkum a vývoj, pokud chtějí na dnešním rychle se měnícím trhu uspět. Mám plnou důvěru ve vývojový tým firmy Hisense." Firma Hisense již založila divizi zaměřenou na podporu chytrých technologií a v blízké budoucnosti pak hodlá představit druhou generaci svých inteligentních televizních přijímačů.

Veletrh IFA je považován za nejdůležitější evropský veletrh spotřební elektroniky. Návrat společnosti Hisense do výstavních prostor ukazuje snahu firmy o vytvoření globální značky a současně posiluje její pozici na evropském trhu. Firma představila na veletrhu kompletní sortiment špičkových produktů, díky kterým posílila značka svou pozici v Evropě. Tyto výrobky jsou nejen důkazem pokroku firmy Hisense, ale současně nabízí i dobrou příležitost, jak se zavést do povědomí v tomto regionu.

Dr. Lan Lin, viceprezident skupiny Hisense Group a generální ředitel firmy Hisense International, řekl: "Firma si musí vytvořit svou vlastní značku, pokud chce uspět a prosadit se na mezinárodních trzích." Na jihoafrickém trhu, kde má Hisense velmi silnou pozici, měla tato značka v červenci 2011 19% podíl na trhu špičkových LED televizorů, což jí řadí na druhé místo za vedoucí LG (podle údajů agentury GFK). V roce 2010 firma Hisense posílila své výrobní, obchodní a vývojové kapacity v Evropě tak, aby mohla využít růstový potenciál na evropském trhu. Jako evropské regionální centrum si firma vybrala Německo. Navíc založila místní pobočky, mimo jiné také v Itálii, Belgii a ve Velké Británii. V roce 2011 také expandovala na další významné trhy, včetně Turecka, Izraele a Španělska. Rychlý růst na těchto trzích byl tažen zejména spoluprací s místními obchodními řetězci. Ve druhé polovině září navíc firma Hisense zahájí provoz ve výrobním závodě v Turecku.

Zdroj: Hisense Group

Jessie Ma, +86-532-8087-8250, mayuanyuan@hisense.com

Keywords Německo-elektronika-firmy-Hisense Group

Region
Europe, EU, NATO

Category
IT, telecommunications

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.