Insolvence německé společnosti Schlecker nemá vliv na fungování českých prodejen

Insolvence německé společnosti Schlecker nemá vliv na fungování českých prodejen

Německá síť drogerií Schlecker oznámila v minulém týdnu zahájení řízené insolvence. Akciová společnost SCHLECKER Česká republika ovšem není touto skutečností nijak ovlivněna. Zahraniční aktivity společnosti Schlecker fungují zcela samostatně a jsou dlouhodobě profitabilní.

Plánovaná restrukturalizace německých prodejen Schlecker nebyla implementována podle původního časového rozvrhu a nepodařilo se najít vhodný alternativní způsob financování. Restrukturalizace proto bude nyní probíhat jako součást insolvenčních procedur. Schlecker Německo hledá vhodný insolvenční plán, jehož cílem je udržet společnost jako celek. Bylo dosaženo dohod s klíčovými dodavateli, a byl tak zajištěn další chod obchodních aktivit bez omezení. Tato skutečnost byla oznámena na tiskové konferenci.

Akciová společnost SCHLECKER v České republice je nezávislá společnost, která není ovlivněna aktuální situací v Německu. Klíčoví dodavatelé české sítě potvrdili kontinuitu svých dodávek, obchodní transakce tedy budou i nadále probíhat bez výrazných změn. Česká síť neplánuje v nejbližší době větší úbytek prodejních míst.

Schlecker Německo zahájilo svoji restrukturalizaci v polovině roku 2010 a do dnešního dne představilo několik měřitelných ukazatelů jejího vývoje. Insolvenční správce se vyjádřil pozitivně ve vztahu k budoucímu fungování společnosti.

Pro vice informací nás kontaktujte v němčině nebo angličtině.

Frederic Bollhorst

Phone: +49 (0) 211 600 46 161

E-mail: schlecker@komm-passion.de

Keywords Německo-trh-kosmetika-firmy-Schlecker

Region
Europe, EU, NATO

Category
Business, marketing
Chemical and pharmaceutical industries

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.