Jak najít a udržet toho pravého partnera radí kouč Aleš Kalina

Po květnovém úspěšném turné míří osobní kouč Aleš Kalina opět do českých měst tentokrát s přednáškou "Jak najít a udržet partnera podle svých představ.“ Přednášky se uskuteční v Praze, Brně, Ostravě, Liberci, Českých Budějovicích a Bratislavě od 9. do 19. června 2014 a jsou přístupné veřejnosti.

Posluchači se např. naučí 7 tipů, jak překonat bolest z rozchodu, jaký význam má vliv výchovy na výběr správného partnera, jak se dá účinně bojovat s nutkavou žárlivostí, jak odhalit skryté vlastnosti partnera hned na počátku vztahu. Řeč bude také o testech partnerské kompatibility.

Hodinu před samotnou přednáškou budou mít lidé navíc možnost zdarma si vyzkoušet řešení svého konkrétního problému pomocí koučinku či se poradit s certifikovaným koučem.

Aleš Kalina se oblasti životního koučinku věnuje 25 let. Je autorem „Teorie emočních rovnic“. Vyvinul metodu postavenou na rozdělení života do čtyř oblastí - práce, peníze, zdraví a vztahy. Úspěšně se věnuje konzultacím, přednáškám a školení koučů.

Seznam míst:

9.6.2014 19:00 hod. Liberec; Centrum Babylon, Nitranská 415/1

10.6.2014 19:00 hod. České Budějovice; Metropol, Senovážné náměstí 2

11.6.2014 19:00 hod. Ostrava; Centrum Viva, Horní 1492/55, Ostrava - Hrabůvka

12.6.2014 19:00 hod. Brno; Hotel Avanti, Střední 61

13.6.2014 19:00 hod. Bratislava; Vysokoškolský internát Družba UK, Botanická 25

19.6.2014 19:00 hod. Praha; ČSVTS Praha, Novotného lávka 200/5

Kontakt: Marcela Žižková

Media Service

Tel: 724 433 870

mailto: zizkova.marcela@aleskalina.cz

http://www.ales-kalina.cz

Keywords ČR-společnost-rodina-Kalina-firmy-Mindsoft

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.