Jak přemýšlet "Sami v moři konkurence?"

V těchto dnech vychází na českém i slovenském knižním trhu velmi netradiční učebnice strategického byznysového myšlení "bez jediné kapky teorie".

Kniha a audiokniha s názvem Sami v moři konkurence vypráví příběhy z praxe: o filosofii podnikání, o tom, jak přemýšlet lépe než konkurence, o podstatě moderního marketingového managementu apod. Kniha také obsahuje 80 odpovědí na otázky posluchačů rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet. Autorem knihy je byznys stratég Leoš Bárta.cz.

Kontakt: www.leosbarta.cz

Keywords ČR-Slovensko-vzdělání-obchod-literatura-reklama-Leoš Bárta

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle
Business, marketing
Science, education and school system
Culture

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.