Kdo může za neúspěch firem? Ekonomická krize, konkurence, nevěrní zákazníci nebo sami podnikatelé?

Některé poradenské společnosti na neúspěchu podnikatelů chtějí profitovat. Firmy často svádějí svůj neúspěch na globální krizi, agresivní konkurenci či na přelétavé zákazníky. Málokterý podnikatel si však dokáže připustit, že za nezdarem stojí mnohdy on sám, protože problémy neumí řešit nebo se o to nesnaží. Ve většině případů však stačí jen dobrá rada. Ale od koho? Existuje spousta poradenských firem, které na neúspěchu těchto firem chtějí profitovat.

Podniky jsou denně bombardovány desítkami poradenských a vzdělávacích agentur, které jim slibují, že po absolvování jejich kurzu či školení jim vzrostou tržby, zaměstnanci začnou být loajální k firmě a zlepší se celková image podniku. "Po odpřednášení dané problematiky však vystaví fakturu a nestarají se, zda jejich výklad funguje a zda si ho firma vzala k srdci. Většina malých a středních podniků v tomto ohledu spíše uvítá dlouhodobou spolupráci s konzultantem, který dokáže nejen odhalit jejich slabiny, ale také najít adekvátní řešení a hlavně se podílet na realizaci případných změn," sdělil jednatel společnosti J.I.P. pro firmy Jiří Jemelka.

Podle jeho slov jsou problematické oblasti ve firmách hodně podobné. Majitelé či management však nemají čas se jimi zabývat. "Nejčastěji jde o špatně nastavenou obchodní strategii, nedostatečnou motivaci zaměstnanců, chaos v řízení firmy a organizaci práce, nedostatečné finanční řízení firmy, plánování a controlling, špatný marketing a nulovou propagaci. Pouze identifikace problémů a návrh jejich řešení však nestačí. Tyto věci je nutné s majiteli řešit bod po bodu a kontrolovat jejich plnění. Firmy mají často sklon vracet se k původně zajetému stereotypu," upozornil jednatel společnosti J.I.P. pro firmy.

Netradiční jednotka intenzivní péče o podniky, společnost J.I.P. pro firmy, pomáhá podnikatelům, kterým se příliš nedaří, znovu se postavit na nohy. Firmám, které dosáhly maximum a prosperují, pomáhá dosáhnout ještě lepších výsledků.

"Setkávám se často s majiteli firem, kteří jsou s chodem jejich podniku v celku spokojení, ale neposunují se dále, kupředu. Často cítí, že by se dalo ještě něco vylepšit, ale nevědí co a jak. I v tomto ohledu se mohou s důvěrou svěřit do naší intenzivní péče," doplnil Jemelka.

Více informací o tomto ozdraveném zařízení pro firmy je k dispozici na http://www.jip-pf.cz

Kontakt:

Mgr. Lucie Janišová

tel.: 774 02 00 58

e-mail: lucie.janisova@jip-pf.cz

J.I.P. pro firmy, s.r.o.

http://www.jip-pf.cz

Keywords ČR-hospodářství-služby-firmy-J.I.P. pro firmy

Region
Olomouc region

Category
Services, tourism
Finance, economics

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.