Koloběžkám se v době pandemie daří

Proticovidová opatření příznivě ovlivnila prodej koloběžek české značky Yedoo. Ten od letošního března narostl o 60 procent a vývoz do některých zemí se i více než zdvojnásobil.


"V protikladu ke všem omezením budeme mít obchodně nejúspěšnější rok za celou naši víc jak dvacetiletou historii," odhaduje zakladatel a šéf značky Yedoo, Dan Pilát.

Yedoo za 11 měsíců letošního roku prodalo přes 35.000 kusů, ať už koloběžek pro dospělé či koloběžek a odrážedel pro děti. Více než polovina produkce skončila v zahraničí. Německo, Francie, Anglie a Nizozemsko odebraly až dvakrát více zboží než ve stejném období v loňském roce.

"Většina vnitřních sportovišť byla v rámci proticovidových opatření uzavřená, a tak se lidé snažili udržet v kondici a psychické pohodě především pohybem venku. Mimo jiné také jízdou na koloběžkách," vysvětluje Pilát. Do popředí se dostal také zájem vyhnout se hromadné dopravě cestou do práce.


Kontakt:

www.yedoo.eu / facebook / youtube / instagram

Keywords ČR-doprava-koronavirus-koloběžky-firmy-Intrea-Piko

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle
Automotive industry, transport and machinery
Sport
Health service

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.