Kosmetika bez obalu v prodejnách Manufaktura

Manufaktura reaguje na aktuální trend minimalizace obalů a poptávku zákazníků po bezobalovém řešení, a proto na přelomu tohoto roku zavedla ve všech prodejnách v České i Slovenské republice možnost část sortimentu nakupovat bez obalu.

Koupelové soli prodávané na váhu, které tvoří značnou část kosmetického sortimentu značky Manufaktura, si tak mohou nyní zákazníci odnést ve vlastních uzavíratelných nádobách. Ti, kteří možnost bezobalového nákupu využijí, jsou navíc odměněni příjemným bonusem v podobě 10 % slevy.

"Myšlenka 'bez obalu' je nám velmi blízká, neustále se zabýváme otázkami ekologie, věnujeme pozornost problematice obalů a hledáme nové cesty, jak ulevit životnímu prostředí. Snažíme se neplýtvat obalovým materiálem, neprodáváme 'zabalený vzduch', díky propracovanému logistickému systému se nám daří až 5x opakovaně využívat naše distribuční krabice, používáme kvalitní recyklovatelné materiály - především papír a PET s významným podílem recyklátu..." říká kreativní ředitelka Bára Čechová. Manufaktura bere svou společenskou odpovědnost velmi vážně. Váží si přírody, která je pro ni velkou inspirací a zdrojem kvalitních kosmetických ingrediencí a surovin. Proto je pro ni přirozenou a zároveň milou povinností chovat se k ní s pokorou a respektem. "Významného snížení počtu obalů lze dosáhnout i v oblasti odnosu nákupů - nikdy jsme nenabízeli plastové tašky, nákup od nás si odnesete v českých papírových taškách z recyklovaného papíru či si u nás můžete zakoupit krásnou kvalitní bavlněnou EKO tašku, ušitou na Moravě, a používat ji ke svým nákupům opakovaně po dlouhá léta."

Kontakt: Bára Kadičová, marketingová ředitelka

e-mail: bara.kadicova@manufaktura.cz

Keywords ČR-kosmetika-trh-obaly-Manufaktura-firmy-Český národní podnik

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Business, marketing
Chemical and pharmaceutical industries

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.