Letošní veletrh Marketing Mix v reakci na koronavirus posouvá obor víc k on-linu

Na jaře se podstatná část ekonomiky úplně zastavila nebo aspoň značně omezila. Ale život běžel dál, jen se přesunul do on-line prostoru. A zde i z velké části zůstane. Po zkušenostech s covidem je dnes už nezbytností každé firmy mít digitální strategii.


"Jak na to prozradí tři desítky odborníků v rámci přednášek, které jsou součástí veletrhu Marketing Mix,“ říká Daniela Nevtípilová, manažerka veletrhu. Veletrh proběhne v Olomouci 3. září v BEA campusu a v Praze 17. září v Kongresovém centru Artemis.


Přednášky jsou rozdělené do tří tematických bloků: konferencí Digistrategie a Úspěšný e-shop & web a doprovodných prezentací na téma Mix trendů a novinek.


Na konferenci Digistrategie představí vybraní odborníci čerstvé zkušenosti a poučení z digitalizace firem a různé způsoby a kanály on-line marketingu. „Není to konference pro ajťáky, ale pro ty, kteří mají na starosti firemní marketingovou a digitální strategii. Zkušení odborníci jim ukážou, co je možné chtít po specialistech na on-line marketing,“ říká Daniela Nevtípilová.


Druhá konference poradí, jak v podnikání využít internet. „V březnu kvůli nouzovým opatřením ze dne na den zmizela řada tradičních prodejních kanálů. Začaly profitovat firmy, které prodávají on-line. A řadu dalších okolnosti donutily otevřít si e-shop nebo jiný digitální prodejní kanál. Dnes stojí před nutností mít a provozovat vlastní e-shop prakticky každá firma a právě v tom jim chce pomoct konference Úspěšný e-shop & web,“ shrnuje manažerka veletrhu.


Pro účast na obou konferencích je nutná registrace a zaplacení poplatku ve výši 2450 korun + DPH. Zdarma je možné zúčastnit se samotného veletrhu a konferenční sekce Mix trendů a novinek.


"Na výstavní části veletrhu se představí poskytovatelé služeb a produktů z oblasti reklamy a marketingu. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví a obchodní manažeři a také majitelé menších firem,“ vysvětluje Daniela Nevtípilová.


Pořadatelem je společnost Omnis, která se specializuje na pořádání odborných akcí už od roku 1991. Podrobnější informace o programu konferencí včetně možnosti online registrace najdete na webu organizátora veletrhu.

ikona Volná vstupenka Marketing Mix Praha

ikona Volná vstupenka Marketing Mix Morava


Kontakt:

Ing. Daniela Nevtípilová

manažerka veletrhů

Omnis Olomouc a.s.

Horní lán 10a, 779 00 Olomouc

nevtipilova@omnis.cz, www.omnis.cz

Keywords ČR-reklama-internet-služby-marketing-firmy-Omnis Olomouc

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle
Services, tourism
IT, telecommunications

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.