Linka bezpečí spouští vánoční kampaň „Přání Ježíškovi“

Linka bezpečí uvádí spolu se sítí rádiových stanic Hitrádio kampaň „Přání Ježíškovi“. Cílem kampaně je upozornit na význam Linky bezpečí, na kterou se mohou děti obrátit nepřetržitě 24 hodin denně i o Vánocích a získat finanční prostředky k zajištění nonstop provozu.

„Letos jsme se rozhodli pokračovat v loňské úspěšné kampani Přání Ježíškovi. Období Vánoc bohužel není pro všechny děti vždy šťastné a veselé a přání Ježíškovi mohou být i velmi smutná. Zavolat na Linku bezpečí a svěřit se nám se svými potížemi vyžaduje často velkou odvahu, která je odměněna pochopením, podporou a poradenstvím našich pracovníků. Denně vyslechneme trápení až 500 dětí, dalších 500 se z kapacitních důvodů nedovolá. Pracujeme nonstop, ale nestačí to,“ uvedla Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí.

S jakými problémy děti nejčastěji volají?

Děti, které volají na Linku bezpečí nejčastěji řeší problematiku psychických potíží. V rámci nich se nejvíce objevuje téma sebevražedných myšlenek a sebepoškozování, dále smutky, deprese a úzkosti. Mezi další témata patří rodinné vztahy, osobní témata, šikana či potíže na internetu.

Děti a mladiství, kteří se z důvodu přetíženosti na Linku nedovolají, mají možnost najít pomoc i na novém webu prostřednictvím chatu, emailové poradny nebo informační poradny obsahující informace dle nejčastějších problémů, s kterými se klienti na Linku obracejí. Linka bezpečí pravidelně realizuje řadu preventivních programů a zapojuje se do odborných a veřejných akcí, které přispívají k rozvoji péče o duševní zdraví dětí a mladistvých. „Naši lektoři jezdí za dětmi do škol a sportovních klubů, natáčíme vzdělávací videa, podcasty a blog,“ dodala Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí.

Je práce na Lince bezpečí náročná?

„Naši odborníci se snaží být dětem a mladým lidem oporou v jejich náročných životních situacích, což vyžaduje velkou psychickou odolnost. Během dne vyslechnou nebo na chatu či v e-mailové poradně přečtou spoustu těžkých životních příběhů. Současně je to práce velmi smysluplná. U spousty klientů cítíte úlevu, slyšíte od nich poděkování a ocenění této práce,“ dodala Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí.

"Letos navazujeme na úspěšný koncept kampaně z loňského roku a rovněž pokračujeme ve spolupráci s Hitrádiem. Hlavním komunikačním nástrojem bude rádiový spot, jemuž propůjčil hlas herec Martin Stránský spolu s dětmi, které posílají svá přání Ježíškovi. Sdělení kampaně se objeví i na sociálních sítích. Lidé budou mít možnost podpořit Linku bezpečí na www.linkabezpeci.cz. Na propagaci kampaně se podílí agentura Silver B.C. a mediálním partnerem je Hitrádio,“ doplnila Regina Jandová, tisková mluvčí Linky bezpečí.

Kontakt:

Mgr. Regina Jandová, r.jandova@linkabezpeci.cz

Keywords ČR-sociální-děti-Vánoce-Linka bezpečí

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.