Lyoness vítězí v Austrálii

Australský soud nezpochybnitelně prohlašuje: Lyoness není pyramidová hra.

V roce 2014 začala australská organizace konkurentů a spotřebitelů ACCC (Australian Competition and Consumer Commission) na základě doporučení konkurentů vyšetřovat obchodní aktivity společnosti Lyoness v Austrálii.

Výsledky vyšetřování ACCC byly předloženy australskému federálnímu soudu, jehož rozhodnutí je nyní jasné: Lyoness není pyramidová hra, a není zapojena do protiprávní obchodní činnosti.

"Dokázali jsme vyvrátit všechna obvinění, a jasně jsme doložili, že společnost Lyoness přirozeně respektuje zákony této země", vyjádřil své potěšení nad rozhodnutím soudu James O'Sullivan, generální ředitel společnosti Lyoness v Austrálii.

O společnosti Lyoness

Skupina Lyoness se dělí na tři obchodní oblasti a dvě značky: Značka Lyoness zahrnuje nákupní společenství a věrnostní program. Její cílovou skupinou jsou spotřebitelé, kteří chtějí ušetřit peníze nakupováním se společností Lyoness (peníze nazpět) a věrnostní obchodníci, kteří chtějí využívat mezinárodní věrnostní program pro více odvětví. Značka Lyconet zahrnuje veškerou síťovou marketingovou činnost společnosti Lyoness Group. Její cílovou skupinou jsou živnostníci a firmy. Skupina Lyoness v současné době působí ve 46 zemích na všech kontinentech. Po celém světě využívá výhody společnosti Lyoness přes 5 milionů členů, a to prostřednictvím více než 50 000 věrnostních obchodníků. Více na stránkách www.lyoness.com.

Kontakt:

James O’ Sullivan

Generální ředitel Lyoness Australia Pty LTD

E-mail: office@lyoness.com.au

Tel.: +61 2 9007 1000

Keywords Rakousko-Austrálie-obchod-soud-finance-Lyoness Europe

Region
Europe, EU, NATO

Category
Finance, economics
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.