MEDIA FACTORY UPEVŇUJE SVOU POZICI NA POLI INTERNETOVÝCH ŘEŠENÍ

Přední česká internetová agentura MEDIA FACTORY Czech Republic, a.s. uzavírá druhý rok svého působení na trhu pod novým jménem a může jej zhodnotit jako velmi úspěšný.

Práce MEDIA FACTORY byla v uplynulém roce několikrát oceněna na prestižních soutěžích. Internetové stránky Hypoteční banky z dílny MEDIA FACTORY se staly absolutním vítězem soutěže WebTop100 a zároveň zvítězily v kategorii Bankovnictví a finance. Jejich součást, Hypotéka on-line, získala 1. místo v kategorii Finance IEA 2007, když předtím obstála i v odborných soutěžích Zlatá koruna či Banka roku.

Podařilo se uskutečnit významné projekty zejména pro Hypoteční banku, OREA HOTELS, OPAVIA-LU či Modrou pyramidu stavební spořitelnu, ale i pro mnohé další. MEDIA FACTORY získala nové významné klienty v pojišťovně AMCICO AIG Life či mezinárodním bankovním domu HSBC, který nově vstupuje na český trh a pro nějž MEDIA FACTORY připravuje multimediální prezentaci.

Společnost byla úspěšná i z hlediska ekonomických ukazatelů, obrat společnosti ve službách za rok 2007 meziročně stoupl o celou jednu třetinu na současných 20 milionů Kč bez DPH.

„Rok 2007 jsme otevřeli vítězstvím v náročném výběrovém řízení na design nové generace webového portálu České pošty s přesahem do návrhů nového vizuální stylu komunikace a symbolicky jej uzavřeli vítězstvím v tendru na nový web MVČR, Policie a Hasičského sboru. Tyto úspěchy nás zavazují, a chceme se proto nadále soustředit na náročné internetové projekty pro zákazníky, kteří hledají kvalitní a úspěšná řešení,“ uvádí Leoš Špachta, obchodní a marketingový ředitel MEDIA FACTORY.

Jako dlouholetý sponzor Divadla Járy Cimrmana přinesla MEDIA FACTORY ve spolupráci se zpravodajským portálem Hospodářských novin iHNed.cz projekt netradičního reklamního formátu měnícího designový styl celé hlavní strany, a získala tak pozornost a kladné ohlasy většiny čtenářů i ocenění poroty v rámci soutěže i.Reklama.2007.

MEDIA FACTORY je zakládajícím členem prestižní oborové Asociace dodavatelů internetových řešení a produktovým partnerem a členem TUESDAY Business Network. Společnost má vlastní kreativní a vývojářský tým. Specializuje se na individuální řešení pro zákazníky, kteří vyžadují kreativitu, kvalitu a jedinečnost. Mezi významné klienty agentury patří společnosti Hypoteční banka, OPAVIA-LU, Modrá pyramida stavební spořitelna, FERRERO Česká, Unipetrol či OREA HOTELS.

Kontaktní informace pro média:

Ing. Leoš Špachta, Sales & Marketing Manager, MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.

E:// leos.spachta@mediafactory.cz , M:// +420 605204542

Keywords ČR-média-internet-firmy-Media Factory-PROTEXT

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle
IT, telecommunications

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.