Miliardář a dobrodruh Sir Richard Branson ambasadorem hodinářské značky Bulova Accutron * BULOVA oznamuje partnerství se sirem RICHARDEM BRANSONEM

U příležitosti světové výstavy hodinek a šperků BaselWorld 2011 oznámila společnost Bulova Corporation, že se světový inovátor a podnikatel Sir Richard Branson stal ambasadorem značky Bulova Accutron. Jmenování Bransona je součástí růstové strategie, která umožnila Bulově v loňském roce otevřít čtyři nové mezinárodní pobočky v Číně, Itálii, Japonsku a ve Spojeném království, čímž se připojily k již stávajícím kancelářím v Kanadě, Mexiku a Švýcarsku. Hlavní sídlo firmy zůstává nadále v New Yorku v USA.

Na podporu globální expanze bude kladen zvýšený důraz především na vývoj hodinek a jejich design a na marketingové aktivity s velkým množstvím tištěné reklamy zahrnující také nového ambasadora Richarda Bransona.

Pan Branson, jeden z nejznámějších a nejrespektovanějších podnikatelů a inovátorů a zakladatel Virgin Group je inspirován hodnotami a oddaností hodinářské firmy Bulova již od jejího počátku. Jeho podnikatelské aktivity zahrnují více než 300 společností ve 30 zemích světa.

Branson zahájil podnikání se svou značkou Virgin už ve svých 20-ti letech a v r. 1999 byl pasován na rytíře především pro svůj podnikatelský přínos.

“Jako podnikatel s humánním a průkopnickým přístupem, reflektuje Sir. Richard svého inovativního ducha, který je také srdcem značky Bulova Accutron“, řekl president Bulova Corporation pan Dennis W. Perry “Jako náš zakladatel Joseph Bulova (pozn. autora - původem Čecha) je Sir Richard inovátor bořící pevné základy v mnoha oblastech a věříme, že presentuje nezlomnou snahu o nové myšlenky, vynalézavost a kreativitu samotného Josefa Bulovy.”

Pan Branson věnuje 100% svého výtěžku ze spolupráce s Bulovou nevýdělečné organizaci Virgin Unit, založené v roce 2004 na pomoc ke změně způsobu podnikání, tedy vzájemné spolupráce sociálního a vládního sektoru vedoucího „podnikání k dobročinnosti“.

Bulova po celá desetiletí rozvíjí své produktové portfolio a nastavuje trendy a novinky v designu s trvale inovativním přístupem.

Bulova Corporation milníky:

- 1875 - Joseph Bulova otevírá obchod v New Yorku, USA

- 1912 - Bulova zakládá první továrnu na kompletní výrobu komponentů pro náramkové hodinky v Bienne ve Švýcarsku

- 1920 - otevření observatoře Bulova v New Yorku

- 1927 - Charles A. Lindbergh vyhrává cenu Bulova

- 1941 - první celosvětová televizní reklama - Bulova

- 1945 - otevření hodinářské školy Bulova

- 1960 - představení hodinkového mechanismu Accutron, světově první plně elektronické hodinky

- 1969 - časový mechanismus Bulova Accutron je součástí prvního přistání na měsíci a je umístěn do oblasti "Moře ticha“ k řízení přenosu životně důležitých dat. Technologie Accutron je pak použita v dalších 46 kosmických misích

- 2010 - představení technologie Bulova Precisionist

- 2011 - Sir Richard Branson se stává ambasadorem značky

Pro více informací prosím navštivte

http://www.bulova.com.

Kontakt:

Ing.Horymír Kalmus

PRO TIME s.r.o.

zastoupení značky Bulova pro ČR a SR

Tel. +420-603 805 574

E-mail: info@protime-sro.cz

Keywords Švýcarsko-ČR-trh-hodiny-firmy-PRO TIME-Bulova

Region
Europe, EU, NATO

Category
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.