Mora pomáhá SOS vesničkám, Mora se srdcem na dlani

Tradiční česká značka Mora znovu ukázala, že má srdce na pravém místě. Mezi aktivitami, které letos podpořila, je také projekt "Hřejivý domov plný života SOS dětským vesničkám“. MORA darovala i v této nelehké době SOS dětským vesničkám čtvrtmilionový peněžitý dar. Slavnostního předání se zúčastnila i legendární olympijská vítězka Kateřina Neumannová jako dlouhodobá ambasadorka této přední značky domácích spotřebičů s tradicí od roku 1825. SOS dětské vesničky jsou jednou z nejstarších neziskových organizací u nás a ohroženým dětem pomáhají už přes 50 let.

"Upřímně rádi pomáháme SOS dětským vesničkám, které tu jsou pro děti, o něž se rodiče nemohou, neumějí nebo nechtějí postarat. I tyto děti tak mohou poznat láskyplný domov a prožít radostné dětství. Pro značku Mora je spokojená rodina středobodem již od samého počátku v roce 1825. Po mnoho generací se zaměřuje na malé i velké rodiny a tradiční hodnoty. Právě proto jsme rádi projekt podpořili. Věříme, že i díky němu mají opuštěné děti šanci najít své místo v původní či nové rodině,“ říká Regina Netolická, Head of Marketing CZ&SK.

"Vedle peněžité pomoci jsme prostřednictvím SOS dětských vesniček také darovali pěstounským rodinám i moderní kuchyňské spotřebiče Mora, protože pohodou u společného stolu s dobrým jídlem všechno začíná,“ dodává Regina Netolická.

Právě podpora pěstounských rodin je jedním z hlavních pilířů SOS dětských vesniček již více než padesát let. "Pěstounům a jejich dětem poskytujeme všestrannou odbornou podporu, asistovaný kontakt s biologickou rodinou a další pomoc. V současné době se staráme o rodiny pečující o 380 dětí v pěstounské péči po celé republice. Už nyní, koncem října, jsme podpořili o stovku více pěstouňat než v celém předchozím roce. Tento nárůst pomoci je možný díky našim dárcům, mezi něž patří i velkorysá podpora značky MORA. Moc za ní děkujeme!“ říká výkonná ředitelka SOS dětských vesniček Jindra Šalátová.

Projekt "Hřejivý domov plný života“ odstartovala značka Mora už vloni s mottem "i ty nejmenší činy mohou pomáhat“, když se rozhodla věnovat 10 Kč z každého prodaného spotřebiče této tradiční české značky ve prospěch zmíněného projektu, a SOS dětským vesničkám takto darovat čtvrt milionu korun.

„Pěstounské rodiny podporujeme jak v každodenních záležitostech souvisejících s péčí o děti, tak ve zvládání situací specifických pro náhradní rodinnou péči, třeba při zpracování životního příběhu dítěte a při rozvíjení a udržování jejich vztahů s původní rodinou. Díky částce 250.000 Kč budeme moci zajistit intervence a asistované kontakty desítkám pěstounských rodin a navíc poskytnout 100 hodin terapie traumatizovaným dětem,“ doplňuje Jindra Šalátová.

Projekt pokračuje novým ročníkem. Zapojte se do dárcovství spolu s námi a pomozte těm nejmenším s úspěšným startem do života. Z každého prodaného spotřebiče Mora opět věnujeme 10 Kč ve prospěch projektu "Hřejivý domov plný života SOS dětské vesničky?‚“ uzavírá Regina Netolická.

SOS dětské vesničky vznikly po druhé světové válce v Rakousku. Po celém světě bojují za dodržování práv dětí a za laskavý domov pro všechny děti. V tehdejším Československu začalo první SOS dětskou vesničku budovat Sdružení přátel SOS dětské vesničky v roce 1969, na jeho vzniku se podílela i legenda dětské psychologie profesor Zdeněk Matějček a doyen české pediatrie Jiří Dunovský. V České republice jsou SOS dětské vesničky jednou z největších organizací, které pomáhají ohroženým dětem.

www.mora.cz

O značce Mora

Tradiční česká značka Mora s výrobními závody v Hlubočkách v Mariánském Údolí zaujímá výsadní postavení v českých a moravských domácnostech již téměř 200 let. Nabízí širokou škálu technologicky vyspělých domácích spotřebičů, úspěšně propojujících legendární historii a současný životní styl. Portfolio zahrnuje volně stojící i vestavné velké kuchyňské spotřebiče s chytrými funkcemi a dále plynová topidla či ohřívače vody.

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Keywords ČR-sociální-rodina-stroje-firmy-MORA

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle
Automotive industry, transport and machinery

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.