Největší LIDL - slevy v historii

Protext-Lidl logo

Protext-Lidl logo

Se zavedením nové měny museli všichni obchodníci ceny svého nabízeného zboží přepočítat. Společnost LIDL v souvislosti s tímto nutným přepočtem každou jednotlivou položku po přepočtu zaokrouhlila směrem dolů a tak veškerý sortiment výrazně zlevnila. Jedná se tak o největší jednorázové slevy v historii společnosti LIDL. Svým zákazníkům tím dává najevo, že příchod Eura nemusí nutně znamenat zdražování.

Aby zákazník mohl od 2. ledna 2009 v pohodlí realizovat svůj nákup za ještě výhodnější ceny, než tomu bylo doposud, připravovala se společnost LIDL na Euro již několik měsíců.

Výsledkem příprav je bezproblémové nastavení pokladních systémů, nové cenové označení všech artiklů již první pracovní den, dostatečné zásobení novou měnou na všech prodejnách a personál, který byl pro manipulaci s novou měnou patřičně proškolen.

Kontakt:

Sandra Kipeťová

Lidl Slovenská republika, v.o.s.

+420-251178815

sandra.kipetova@lidl.cz

Keywords Slovensko-trh-měna-euro-Lidl SR-PROTEXT

Region
Europe, EU, NATO

Category
Finance, economics
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.