Obrazovky v čekárnách lékařů potvrdily svoji účinnost!

V období, kdy firmy hledají cestu jak propagovat své produkty a služky levněji, moderněji a účinněji, provedla v září 2009 společnost STEM/MARK „Výzkum efektivity reklamní kampaně v čekárnách ordinací“. Projekt byl realizován jako společná studie společnosti STEM/MARK, a.s. a Mediapharma, a.s.

Společnost Mediapharma od roku 2003 rozvíjí vlastní moderní informační a reklamní médium, ON-SCREEN reklamní systémy, TV a LCD obrazovky umístěné v čekárnách lékařů na území celé České republiky. V současné době má Mediapharma umístěno v čekárnách praktických lékařů pro dospělé a pediatrů celkem 800 obrazovek.

Cílem projektu bylo monitorovat efektivitu vysílání a vybraných spotů v čekárnách lékařů, změřit sledování vysílaných pořadů, výbavnost reklam, branding. Terénní šetření proběhlo osobními rozhovory s osobami, které navštívily ordinace příslušných lékařů co by pacienti či doprovodné osoby.

Výsledek výzkumu prokázal, že televizní vysílání v čekárnách sleduje více než 70% návštěvníků, spontánně si vybaví pořad či reklamní spot až 40% osob, recall reklamy je 30 až 44%. Podrobnější informace a data průzkumu najdete na http://www.mediapharma.cz.

Kontakt:

Marie Šestáková

tel: 731576443

Keywords ČR-reklama-trh-zdraví-Mediapharma-MÍNĚNÍ

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle
Business, marketing
Health service

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.