Pop-up boutique Unique Unique nabídne od 5. do 15. května bydlení, design, nakupování a množství zážitků

Od 5. do 15. května 2011 se v zahradě pražského hotelu Kempinski uskuteční jedinečná událost, která propojí současnou módu s dalšími oblastmi života moderní ženy.

Autorem projektu a organizátorem akce je agentura Dorland.

Koncept Unique Unique představí návštěvníkům průřez produktů a služeb, které obklopují moderní městskou ženu. Proto se zde sešli partneři symbolizující výjimečnou kvalitu v oblasti bydlení, designu nebo elektroniky (Hästens, Exx, Miele, Moser, Bang & Olufsen, Rezidenční park Baarova, Fatboy), automobilů (Lexus Praha), módy, šperků, doplňků a kosmetiky (Šárka Šišková, Fokus optik, Konplott, Ústav lékařské kosmetiky, Babajaan), finančních služeb (Česká spořitelna Premier), gastronomie a hotelových služeb (Kempinski Hybernská Prague, Amade, Chagall´s, Le Terroir, Choco Coeur) i sběratelství (Tempus Libri).

Unique Unique nabídne návštěvníkům také bohatý doprovodný program, např. prezentace, ochutnávky či poradenské služby. Otevřeno bude denně od 10:00 do 20:00 hodin. Vstup na akci je zdarma.

Adresa: Kempinski Hybernská Prague, Hybernská 12, Praha 1 www.unique-unique.cz

Kontakt:

Mariana Tarčániová

tel.: 724 351 554

e-mail: mariana.tarcaniova@dorland.cz

www.unique-unique.cz

Keywords ČR-móda-styl-firmy-Dorland

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Culture

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.