Proč je tak důležité nosit firemní dress code?

Povinnost či nutnost nosit firemní oblečení, tedy dress code, můžeme chápat z pozice zaměstnavatele anebo zaměstnance. Pro zaměstnance i zaměstnavatele z toho plynou určité povinnosti, ale také výhody a nevýhody. Na otázku jaké, není snadná odpověď, nabízíme alespoň základní přehled, který možná i vás přesvědčí, že se firemní oblečení vyplatí.

Dress code z pozice zaměstnance

Začneme u zaměstnance. Výhody, které z firemního stejnokroje plynou, jsou více méně pouze povrchní. Přesto si je zkusíme vyjmenovat. Určitě největší předností je, že zaměstnavatel poskytne pracovní oděv. Horší je, když nařídí univerzální firemní oblečení, které si pak zaměstnanec musí koupit sám na vlastní náklady. Firemní oblečení přináší značné výhody především těm, jejichž značka je ve společnosti vážená. Otázkou ale je, kolik takových firem v dnešním světě existuje. Je proto vhodné vyrobit (ze strany zaměstnavatele) větší množství firemních stejnokrojů v podobě triček, kalhot či košil a poskytnou je zaměstnanci v požadované velikosti a kvalitě. Pak je možné, že získáte loajálního zaměstnance, který bude na logo na tričku pyšný.

Dress code z pohledu zaměstnavatele

Za předpokladu, že zaměstnanci firmě dělají čest za jakýchkoli okolností, přináší firemní dress code značce jen výhody. Jedná se o další umístění firemního loga, dodržování firemních barev a komplet celého corporate identity. Interiér například prodejny je logicky rozdělen na zákazníky a prodavače a zvyšuje se tím komfort zákazníků. Nemusí totiž složitě hledat osobu, která jim může pomoci, poznají ji vždy a snadno. Velice oblíbenou a trvanlivou technikou je výšivka na textilu, díky níž je logo uchováno po poměrně dlouhou dobu. Existuje také možnost potisk textilu. I zde se jedná o kvalitní techniku, záleží ale na tom, v jakém provozu budou zaměstnanci dress code využívat. Konečný efekt bude jistě odlišný.

KONTAKT:

danielson.cz

Keywords ČR-styl-služby-Danielson.cz

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Services, tourism

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.