Prodej hybridů Honda dosáhl 1 miliónu kusů

Honda Jazz Hybrid

Honda Jazz Hybrid

Honda CR-Z Honda Insight

Společnost Honda Motor Co., Ltd. oznámila, že souhrnný celosvětový prodej hybridních vozidel překročil na konci září 2012 hodnotu 1 miliónu kusů. Tohoto milníku bylo dosaženo 12 let a 11 měsíců od zahájení prodeje první generace modelu Insight v Japonsku v listopadu 1999. Tento model tehdy dosahoval spotřeby 35 km/litr paliva (2,85 l/100 km)*, což byla nejnižší hodnota mezi všemi sériově vyráběnými automobily poháněnými benzínovým motorem.

* Měřeno v režimu 10+15 na vozidle s pětistupňovou manuální převodovkou

Díky unikátním vlastnostem originálního, lehkého a kompaktního hybridního systému Honda IMA (Integrated Motor Assist) značka postupně rozšiřovala nabídku svých hybridních modelů a v současnosti prodává osm hybridních modelů v přibližně 50 zemích na celém světě (v Evropě Honda Jazz Hibrid, Honda Insight, Honda Crz).

V květnu letošního roku zahájila společnost Honda výrobu hybridních modelů v regionech mimo Japonsko - po spuštění výroby modelu Acura ILX Hybrid v USA následovalo v červnu zahájení výroby modelu Jazz Hybrid v Thajsku. Kromě toho Honda plánuje zahájit ještě v průběhu roku 2012 výrobu modelu Jazz Hybrid v Malajsii, aby byla zajištěna rychlost a dostupnost dodávek pro zákazníky v Asii, kde se do budoucna očekává nárůst zájmu o úsporná vozidla. Díky krátké dopravní vzdálenosti se zároveň sníží celkové emise CO2.

Kromě dalšího vývoje aktuální nabídky hybridních modelů vybavených hybridním systémem IMA s jedním elektromotorem chystá značka Honda nová hybridní vozidla střední velikosti, která budou vybavena hybridním systémem se dvěma elektromotory. Modely NSX a Acura RLX a nástupce modelu Legend, který bude zanedlouho představen v Japonsku, navíc získají mimořádně úsporný a výkonný hybridní systém se třemi elektromotory Sport Hybrid SH-AWD (R) (Super Handling All Wheel Drive), který těmto vozům poskytne sportovní jízdní vlastnosti společně se špičkovou spotřebou paliva.

V souladu s naším globálním ekologickým sloganem „Blue Skies for Our Children” (Modrá obloha pro naše děti) hodlá společnost Honda pokračovat ve svém úsilí a zvyšovat tržní podíl hybridních vozidel s cílem snížit celkové emise uhlíku produkované lidskou činností.

Kontakt:

Barbara Bak

barbara.bak@nextagency.pl

Tel: 00 48 22 493 98 41 / 713

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz

Keywords ČR-automoto-Honda

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Automotive industry, transport and machinery

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.