Projekt Informační centra digitálního vzdělávání

V současné době dochází k finalizaci projektu Informační centra digitálního vzdělávání, který je realizován Národním institutem pro další vzdělávání spolu se 45 partnery, základními a středními školami z celé ČR. Projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.

Hlavním cílem projektu je zvýšení digitálních kompetencí řídicích a pedagogických pracovníků škol prostřednictvím DVPP v souladu se strategií digitálního vzdělávání MŠMT.

V rámci projektu bylo vytvořeno a akreditováno 10 vzdělávacích programů s odborným a didaktickým obsahem. Všechny programy jsou zaměřeny na využívání mobilních zařízení ve výuce. Každá škola si z finančních prostředků projektu nakoupila mobilní zařízení, na kterých následně probíhalo vzdělávání.

Školení probíhalo ve dvou aktivitách, prezenční setkání byla doplněna e-learningovou a online podporou. Na jednotlivé školy docházeli v období od prosince do července mentoři a lektoři, kteří vybírali nosná témata vhodná pro každou školu. V rámci aktivit se věnovali zapojeným pedagogickým pracovníkům. Na závěr aktivit pracovali pedagogičtí pracovníci s nakoupenými mobilními zařízeními, které následně začlenili i do vlastní výuky se žáky.

Kontakt:

Bc. Tereza Volfová

Personalista projektu Informační centra digitálního vzdělávání

Národní institut pro další vzdělávání

Centrální pracoviště

Senovážné nám. 872/25

110 00 Praha 1

E-mail: volfova@nidv.cz

www.nidv.cz

priloha

Keywords ČR-vzdělání-Národní institut pro další vzdělávání

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Science, education and school system

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.