Ready to Drink nápoje dobývají Česko. Tesco rozšiřuje nabídku oblíbeného sortimentu

Stačí otevřít a vychutnat si lahodnou chuť. Češi propadli kouzlu míchaných alkoholických nápojů typu Ready to Drink (RTD), které jsou připravené rovnou ke konzumaci – bez shánění ingrediencí, bez míchání, bez čekání. Tesco na rostoucí zájem zareagovalo a výrazně rozšířilo nabídku: zákazníci si už nyní mohou vybírat z téměř 50 různých nápojů ve skle i plechovkách. A další osvěžující novinky dorazí ještě před začátkem léta.

„Poptávka po již namíchaných alkoholických nápojích každoročně výrazně roste. Zákazníci si je oblíbili pro jejich praktičnost, pestrost chutí i atraktivní balení. Připravené koktejly se skvěle hodí na večírky, festivaly, letní grilování nebo jako rychlé osvěžení na výletech. Nejčastěji po nich sahá mladší generace, ale jejich popularita roste napříč všemi věkovými skupinami. Chceme, aby si každý našel to své – od klasiky, jako rum s colou nebo gin s tonikem, až po exotické koktejly a speciální šumivá vína. Jednoznačně nejoblíbenější variantou je růžový gin s tonikem,“ uvádí Pavol Halász, produktový ředitel Tesco ČR. Dodává: „Sortiment jsme výrazně rozšířili a další vlnu novinek plánujeme představit zákazníkům ještě před vypuknutím letní sezóny.“

V nabídce najdou zákazníci širokou škálu připravených míchaných koktejlů a osvěžujících nápojů. Vybírat mohou z oblíbené klasiky, jako je gin & tonic, rum & cola nebo mojito, ale i z exotických chutí – například margarita, piña colada nebo sex on the beach – nebo speciálních perlivých vín. Nápoje jsou dostupné v prodejnách Tesco i na Tesco Online nákupy.

Vedle široké nabídky sází Tesco dlouhodobě i na výhodné ceny, kdy zákazníci s věrnostní kartou Clubcard ušetří ještě více.

 

Tesco Stores ČR, a.s.

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996. V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile a 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco letos představil grantový program Správný start, jehož cílem je podpora charitativních projektů zaměřených na děti a mladé lidi. Tento program navazuje na úspěšnou iniciativu „Vy rozhodujete, my pomáháme“, která během 15 kol pomohla tisícům lokálních projektů. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100 % obnovitelných zdrojů.

https://corporate.itesco.cz/

 

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Keywords ČR-nápoje-trh-firmy-Tesco

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Business, marketing
Food, gastronomy

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.