Škola Kellogg School of Management představuje globální požadavky k jejím výukovým kurzům

Manažerská škola Kellogg School of Management při univerzitě Northwestern University dnes oznámila zavedení globálních požadavků na její kurzy MBA.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20070801/DCW067LOGO)

Tyto požadavky oficiálně vstoupí v platnost od června 2008 a budou platit pro studenty programu MBA (Master of Business Administration), kteří studují v denní formě studia. Tento krok je důsledkem snahy školy Kellogg School o formování globálních vůdců, kteří budou na podnikatelské výzvy reagovat kreativními řešeními a budou schopni dosáhnout vzájemného konsensu mezi různými skupinami. Z kurzů, které splňují nové požadavky studenti, mohou volit mezi programy jako například vyjednávání v mezikulturní společnosti, mezinárodní finance, mezinárodní marketing, mezinárodní obchodní strategie či globální iniciativy v managementu.

"Dnes je důležité, aby studenti byli nejen schopni teoreticky pochopit problémy globální kultury, ale aby také získali příležitost využít svých znalostí ve skutečném světě," řekl Dipak C. Jain, děkan fakulty Kellogg School of Management. "Tyto globální požadavky na výukové programy nyní plní tento důležitý cíl a jsou formálním přiznáním naší školy k úsilí vytvářet vůdčí osobnosti, které budou vybaveni dokonalými znalostmi pro využívání výzev obchodního prostředí."

Kromě globálních požadavků na studijní programy má škola Kellogg School několik dalších iniciativ, které podporují globální náhled na podnikání a vzdělávání. Například kurz s názvem Global Initiatives in Management (GIM - globální iniciativy v managementu), který byl založen v roce 1989, je populárním akademickým kurzem, který je kombinací 10 týdnů výuky ve třídě se dvěma týdny praktického výzkumu v jedné ze zemí celého světa. Na jaře 2007 tento kurz studovalo více než 500 studentů školy. Od června 2008 kurz GIM splní výše zmíněné globální požadavky.

"Mezi předními obchodními školami světa dnes existuje trend k zavádění globálních iniciativ," řekl profesor Torben G. Andersen, ředitel školy Kellog pro studijní programy zaměřené na mezinárodní obchod a trhy. "Škola Kellogg již dlouhou dobu tento přístup aplikuje a zůstává jedničkou v nabídce specializovaných vzdělávacích programů, které jsou součástí naší rozsáhlé nabídky mezinárodních studijních programů."

O škole Kellogg School of Management při univerzitě Northwestern University

Škola Kellogg School of Management při univerzitě Northwestern University byla založena v roce 1908 a je široce uznávána jako světová jednička v oblasti vyššího obchodního vzdělávání. Na škole, která sídlí u města Chicago, studují vědečtí pracovníci a studenti MBA programů z celého světa. Mezi akademické studijní programy školy Kellogg School patří programy MBA pro denní, kombinované i distanční vzdělávání a také programy pro vzdělávání vedoucích pracovníků, za jejichž absolvování není udělován žádný akademický titul. Škola nabízí tři studijní programy za něž absolventům uděluje následující tituly: JD-MBA, MD-MBA a MBA-MEM (magistr řízení a výroby). Kromě toho nabízí škola Kellogg School of Management programy MBA pro vedoucí pracovníky v Miami a spolupracuje s obchodními školami v Evropě, Asii, na Středním Východě a v Kanadě. Více informací získáte na http://www.kellogg.northwestern.edu.

Internet: http://www.kellogg.northwestern.edu

Zdroj: Kellogg School of Management při univerzitě Northwestern University

Kontakt: Meg Washburn z Kellogg School of Management při Northwestern University, tel.: +1-847-491-5446, e-mail: m-washburn@kellogg.northwestern.edu; Foto: NewsCom: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20070801/DCW067LOGO, AP Archive: http://photoarchive.ap.org, PRN Photo Desk, e-mail: photodesk@prnewswire.com

Keywords USA-školy-Northwestern University-PROTEXT

Region
USA, Canada, U.N.

Category
Science, education and school system

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.