Společnost JA Solar znovu získala titul „Nejlepší značka fotovoltaiky" pro regiony Latinské Ameriky a Afriky od institutu EUPD

Společnost JA Solar, přední světový výrobce fotovoltaických (FV) produktů, nedávno získala prestižní ocenění „Top PV Brand" (Nejlepší značka fotovoltaiky) v regionu Latinské Ameriky (a jeho hlavních ekonomikách Brazílii, Mexiku a Chile) a Afriky (včetně její hlavní ekonomiky Nigérie) od uznávaného výzkumného institutu EUPD Research, což potvrzuje vynikající výkony společnosti JA Solar na trzích těchto zemí a regionů.

Renomovaný, nezávislý globální výzkumný institut s rozsáhlými zkušenostmi v pořádání průzkumů EUPD Research vybral na základě hloubkového šetření mezi místními instalátory a koncovými uživateli fotovoltaických zařízení společnosti vynikající v různých aspektech, jako je informovanost, spokojenost zákazníků, možnost volby či distribuční sortiment, a udělil jim ocenění „Top PV Brand". Tento titul je ve světovém fotovoltaickém průmyslu prestižní a uznávaný a pro zákazníky představuje spolehlivou referenci pro výběr vysoce kvalitních fotovoltaických výrobků.

V posledních letech získala společnost JA Solar ocenění „Top PV Brand" udělované institutem EUPD v Evropě, regionu Blízkého východu, v Německu, Francii, Polsku, Itálii, Nizozemsku, Švýcarsku, Austrálii, Vietnamu a dalších zemích a regionech. Tato ocenění jsou uznáním kvality výrobků a služeb společnosti JA Solar v mnoha oblastech po celém světě i jejího mimořádného přínosu k rozvoji fotovoltaických trhů v těchto zemích a regionech.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2060811/image1.jpg

KONTAKT: Oriana Zhang, 86-1063611888*1697, zhangbobo@jasolar.com

Keywords Čína-energie-ekologie-JA Solar

Region
Asia, Australia

Category
Energy, raw materials

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.