Společnost TIENS Group zahajuje globální expanzi s novým maloobchodem

Přední zdravotnická společnost TIENS Group oznámila globální expanzi na novém maloobchodním trhu prostřednictvím otevření nového vlajkového obchodu TIENS Experience Store v Číně. Nový obchod se bude nacházet v Mezinárodním zdravotnickém průmyslovém parku TIENS a nabídne kombinaci online a offline zákaznických zážitků díky technologicky vyspělému přístupu k novému maloobchodnímu podnikání a marketingu.

PointWin, zcela nová e-peněženková aplikace společnosti Tiens, hraje zásadní roli při připojení blockchainové zákaznické sítě. Spotřebitelé mohou tuto aplikaci využít k nákupu a získávání odměn při nákupu veškerého zboží nabízeného společností TIENS. Tyto inovace jako okruh umožňují sloučení online a offline maloobchodu, který se skupina snažila využít díky rostoucí mezinárodní působnosti.

Společnost TIENS zřizuje ve světě 110 poboček a nový obchod bude ikonou globální strategie skupiny „Jedno tělo, vícenásobná křídla". Ta zahrnuje rozvoj rozmanitého a integrovaného zdravotního ekosystému obsahujícího fyzický maloobchod, elektronický obchod, TCM a zdravotnická zařízení, stejně jako vzdělávací, turistické, hotelové a lifestylové služby.

„Vždy jsme k vývoji přistupovali s pohledem na svět z globálního hlediska," řekl předseda představenstva společnosti TIENS Group Li Jinyuan. „Jedná se zejména o regiony zapojené do čínské iniciativy „Jeden pás a jedna cesta", dodal a poznamenal, že většina poboček společnosti TIENS ve světě spadá do této oblasti.

Vlajkový obchod se zaměří na zážitkově orientovaný přístup k marketingu prostřednictvím vytvoření prostředí, v němž zákazníci mohou zkoumat a objevovat originální výrobky pro zdraví a krásu.

„Zážitkový marketing je špičkovým trendem v oblasti rozvoje podnikání. Naším cílem je přinést našim zákazníkům intuitivní zkušenost s úzkostlivou péčí, pozorností a krásou," řekl členka představenstva a generální ředitelka společnosti pro elektronický obchod Chelsea Li (Li Yue Qi). „Nový obchod Experience Store TIENS je navržen s uklidňující a vodní estetikou, která jemně navádí svou atmosféru," řekla a dodala, že „každá zkušenost návštěvníka je jako cesta objevů a my jsme pečlivě uspořádali naše výrobky v celém obchodě v jejich prospěch."

Prostřednictvím hlubokých a vtahujících zážitků zákazníků pomáhá tento poslední vývoj skupině přeměnit koncept značkové spotřeby na osobní zkušenosti. „Rozmanité uspořádání obchodu TIENS Experience Store je konkrétním znázorněním globální strategie Jedno tělo, vícenásobná křídla", řekla Peggy Liu (Liu Yu), ředitelka divize zážitkových operací společnosti.

Další informace naleznete na odkazu http://www.tiens.com/index.php?m=content&c=index&a=show&catid=32&id=85

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/782246/TIENS_new_retail.jpg

KONTAKT: Paní Carol Huang, 86-22-82133990, huangjz@tiens.com

Keywords Čína-zdraví-obchod-TIENS

Region
Asia, Australia

Category
Business, marketing
Health service

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.