Startuje NADA: Nová výzkumná společnost přináší národní data nejen o spotřebním chování Čechů

Vztah zákazníků k pěti tisícům značek ve 170 tržních kategoriích, důkladné mapování jejich rozhodovacích procesů nebo komplexní přehled o tom, co zákazníci konzumují a jaká média sledují – to je součástí rozsáhlého kontinuálního výzkumu spotřebitelského chování v ČR, s nímž vstupuje na trh společnost NADA Research. Využívá přitom unikátně početný vzorek 20 tisíc respondentů z Českého národního panelu, který umožňuje mj. hloubkovou analýzu cílových skupin s jedinečnou mírou detailu.

NADA staví na dlouholetých zkušenostech osobností z oboru

Zakladateli společnosti jsou tři dlouholetí ředitelé renomovaných výzkumných agentur Jan Tuček, Ondřej Veis a Tomáš Hynčica. Přestože jimi řízené společnosti působí v oboru marketingových a sociologických výzkumů a jsou tedy konkurenti, našli společný zájem v založení nového typu agentury postaveném na digitální analytice vysoké úrovně a automatizaci v práci s rozsáhlou databází. Trojice tím navazuje na 10 let úspěšné spolupráce při řízení European National Panels (v ČR fungujícím pod značkou Český národní panel), jednoho z největších respondentských online panelů ve střední Evropě. Data společnosti NADA navíc vycházejí z výzkumného projektu ProTrend, který sle„Jsem opravdu moc rád, že se nám daří společně s dlouholetými obchodními partnery úspěšně navázat na projekt ProTrend a zúročit tak několikaletou práci širokého týmu výzkumných odborníků,“ konstatoval Tomáš Hynčica. „Přinášíme skutečně reprezentativní a čerstvá »národní« data založená na mimořádném počtu respondentů,“ doplnil Jan Tuček.

Národní data NADA kontinuálně mapují návyky a preference zákazníků všech tržních kategorií – od potravin a dalšího rychloobrátkového spotřebního zboží (FMCG) přes automobily až po dodavatele energií, banky či poskytovatele telekomunikačních a jiných služeb. Sledovanými ukazateli jsou například věkové složení zákazníků, jejich vzdělání, vybavení domácnosti a celková životní úroveň, obvyklá místa nákupu různého zboží, preferované značky, oblíbená média a mnoho dalších.

NADA nabízí několik různých forem spolupráce

Základní produkt společnosti, report NADA Extract, nabízí komplexní pohled vždy na jednu tržní kategorii. Rozsah a cena základního reportu je přitom přizpůsobena středním a malým firmám, pro které jinak mohou být marketingové výzkumy cenově nedostupné. Další tři nabízené formy spolupráce s NADA zahrnují ještě podrobnější segmentaci zákazníků a hlubší pohled do jejich preferencí, dlouhodobý přístup ke všem datům, nebo doplňkový výzkum či datovou analýzu na míru.

„Marketéři a majitelé firem od nás získávají potřebné podklady pro strategická rozhodnutí. Dáváme jim jistotu, že se rozhodují správně podle těch nejlepších dostupných dat,“ uzavřel třetí z jednatelů společnosti Ondřej Veis.

NADA Research

Keywords ČR-trendy-trh-služby-internet-firmy-NADA Research

Region
Central Bohemia region

Category
Services, tourism
Business, marketing
IT, telecommunications

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.