Stora Enso zveřejnila klíčové faktory pro balení výrobků po 2016

Společnost Stora Enso, přední světový inovátor v oblasti papírenského průmyslu, bio materiálů, výrobků ze dřeva a balícího průmyslu, dnes zveřejnila dva náhledy odhalující budoucí trendy a vývoj řetězců v oblasti balení potravin a elektroniky a jak se v důsledku toho budou plnit požadavky majitelů značek na obaly.

Z náhledů vyplývá, že mezi nejdůležitější trendy v balícím průmyslu budou patřit například:

•Významný nárůst objemu maloobchodního obchodování přes internet

•Rostoucí význam inovací designu pro nejžádanější produkty

•Zvyšování konkurence v řetězcích se zaměřením na náklady

•Rychlejší vývojové cykly a více nových produktů

•Širší povědomí o otázkách trvalé udržitelnosti

Na základě těchto trendů se očekává, že pro úspěch majitelů značek budou klíčové následující faktory, které zároveň ovlivní podobu balícího průmyslu po roce 2016:

•Podpora budování hodnoty značek. Obaly budou stále důležitější pro budování značek na internetu i mimo něj, stejně jako růst prodeje a zviditelnění a atraktivitu produktů. Obal musí být přitažlivý pro zákazníky v místě prodeje včetně online kanálu.

•Komunikace o trvalé udržitelnosti. Úvahy o udržitelnosti stále více ovlivňují rozhodování kupujících a majitelé značek musí brát v úvahu environmentální faktory.

•Snižování nákladů. Majitelé značek musí stále více zlepšovat komplexní řešení obalů, aby snižovali náklady včetně optimalizace nakládky, plnění a paletizace.

•Optimalizace provozu. Efektivnější a flexibilnější linky budou pro uspokojení rostoucí poptávky po úpravě produktů velice důležité. Poroste rovněž potřeba hotových obalů pro maloobchod, které pomáhají efektivitě obchodu.

„Na základě těchto náhledů můžeme jasně vidět, že výrobci obalů musí aktivně přicházet s inovacemi a trvale udržitelnými řešeními pro majitele značek,“ řekl Hannu Alalauri, senior viceprezident divize obnovitelných obalů společnosti Stora Enso.

28. ledna zveřejní Hannu Alalauri na Evropském summitu o obalech v Berlíně další podrobnosti o náhledu na úspěchy balícího průmyslu pro rok 2016 a později. Bude rovněž hovořit o tom, jak by měly budoucí změny ovlivnit majitele značek, maloobchodníky a dodavatele obalů v celosvětovém měřítku.

Pokud si chcete stáhnout plnou verzi náhledů, navštivte prosím adresu: www.storaensopack.com/press-media

Kontakty

Stora Enso Renewable Packaging

Bjorn Thunstrom

Viceprezident oddělení marketingu a věrnosti zákazníků

Tel : +358406481836

Email: bjorn.thunstrom@storaenso.com

Zdroj: Stora Enso

Tuto tiskovou zprávu si můžete prohlédnout online na adrese:

http://www.businesswire.com/news/home/20140120005477/en

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Keywords Finsko-potraviny-služby-Stora Enso

Region
Europe, EU, NATO

Category
Processing and manufacturing industries
Business, marketing
Food, gastronomy

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.