Tchibo odměňuje odpovědné zákazníky

Léto je obdobím dovolených a cestování, a to občas znamená změny v našem spotřebitelském chování. Častěji kupujeme malá cestovní balení kosmetiky, jíme z jednorázového nádobí nebo neplánovaně kupujeme oblečení neznámého původu na tržnicích v exotických zemích. Na změnu spotřebitelského chování nyní apeluje společnost Tchibo, která se letos rozhodla svým zákazníkům v letním období nabídnout možnost, jak se chovat odpovědněji, a bude je za takový přístup odměňovat.

Všichni, kteří mezi 18. 7. a 14. 8. nakoupí v některém z obchodů Tchibo, dostanou k nákupu spotřebního zboží kávu do vlastního kelímku zdarma. Cílem je podpořit zákazníky v odpovědném chování a s jejich pomocí snížit množství používání jednorázových kelímků a odpadu obecně. Pokud vlastní kelímek zákazník nemá, snadno si jej v rámci akce může pořídit za zvýhodněnou cenu.

Další aktivitou jsou víkendové nákupy odpovědných produktů, za které zákazníci získají dárky v podobě 125 g fairtradové kávy Tchibo Barista nebo ledové kávy Barista Cold Brew. Podmínkou je odpovědný nákup alespoň za 799 Kč, což v případě Tchibo není vůbec problém. Výrobků z udržitelných zdrojů, které jsou šetrné k přírodě i lidem nabízí Tchibo opravdu nepřeberné množství! Ať už v sortimentu kávy, spotřebního zboží nebo vybavení pro domácnost. Věděli jste například, že všechna káva podávaná na kávovém baru Tchibo je certifikovaná nebo že 98 % bavlny pro oblečení Tchibo pochází z udržitelných zdrojů? Pro více informací navštivte stránku Odměňujeme za odpovědnost (tchibo.cz)

Kontakt:

Monika Kissová

CSR Specialist

Tchibo Praha, spol. s r.o.

e-mail: monika.kissova@tchibo.cz

ČTK vydává ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Keywords ČR-trh-potraviny-nápoje-ekologie-firmy-Tchibo Praha

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Business, marketing
Food, gastronomy

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.