TERM přichází s obuví značek Xti a Glagla

Společnost TERM, největší velkoobchod obuvi v ČR a SR, podepsal smlouvu o výhradní distribuci na českém a slovenském trhu se dvěma oblíbenými evropskými značkami - španělskou Xti a francouzskou Glagla.

TERM tak významně rozšířil své portfolio lifestylových a fashionových značek. Na první modely Xti a Glagla se u nás mohou zákazníci těšit už na jaře 2013.

"Boty Xti jsou jednoznačně top fashion záležitost," říká Radek Umlášek, brand manager Xti i Glagla. Tváří této značky je světoznámá modelka ruského původu Irina Shayk. Pro Xti je charakteristická výrazná barevnost a různá míra extravagance. „Přestože boty Xti působí velmi luxusně, jejich cena je rozhodně příznivá,“ dodává Radek Umlášek, který je přesvědčen, že si u nás své příznivce najde značka Xti velmi rychle.

V případě obuvi Glagla uvádí společnost TERM na český a slovenský trh především koncept větratelné boty. Boty Glagla (francouzské citoslovce drkotání zimou) jsou extrémně lehké, snižují pocení až o 50% a odvádí až 3krát více vlhkosti než je běžné. Primárně jsou určeny pro horké letní dny, uplatnění však najdou i při vodních sportech či dlouhé jízdě autem. „Glagla nejsou jen technické boty, jejich design je maximálně inovativní a trendy,“ popisuje přednosti značky Radek Umlášek.

Společnost TERM je výhradním zástupcem například americké outdoorové obuvi Merrell a Teva, sportovní značky Mizuno. Od roku 2010 také cyklistické značky Bianchi a sportovní Diadora. Kromě těchto nadnárodních značek TERM vyvíjí a distribuuje také značky vlastní (např. Peddy, Asylum či Navaho). Hranici prodeje jednoho miliónu párů za rok TERM poprvé překročil v roce 2006. V loňském roce oslavil TERM 20 let od svého založení.

Více na http://www.term.cz.

Kontakt:

Hana Laudátová

PR support TERM spol. s r.o.

hana.laudatova@seznam.cz

Keywords ČR-trh-obuv-firmy-TERM

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.