Tesco představuje "Lehké svačinky" s čerstvým ovocem. Na léto ideál

Tesco spustilo nový projekt zaměřený na zdravé stravování. Ve vybraných prodejnách nyní zákazníci nakoupí pod názvem „Lehké svačinky“ - balení čerstvého krájeného ovoce, které je připraveno ihned ke konzumaci. Tesco „Lehká svačinka“ s čerstvým ovocem je ideální občerstvení nejen na léto.

„Vidíme, že stále více zákazníků se zajímá o to, co jí. Tedy o zdravou a pestrou stravu. Zároveň hlavně na svačiny je obtížnější si něco zdravého a zároveň chutného koupit. Jako zdravější variantu rychlého občerstvení jsme proto pro zákazníky připravili nabídku tzv. Lehkých svačinek ve formě předkrájeného čerstvého ovoce. Balení, které se vejde do kabelky, do batohu nebo jen tak do ruky, ocení zejména v kancelářích, na cestách, pro děti na výlet i do školy nebo pokud chtějí ušetřit čas a energii, kterou by jinak strávili přípravou občerstvení,“ uvádí Pavol Halász, produktový ředitel Tesco pro Českou republiku.

Lehké svačinky obsahují krájené mango, ananas, kiwi, meloun, pomeranč, borůvky, jahody, hroznové víno, semínka granátového jablka nebo kokos. Ze zeleniny pak ještě krájené kedlubny. V nabídce jsou jak jednotlivé druhy ovoce samostatně, tak i míchané saláty. Zatím je zákazníci nakoupí ve 21 prodejnách Tesco, a to za ceny v rozmezí od 34,90 do 49,90 Kč, v závislosti podle složení. V nejbližší době firma plánuje nabídku svačinek rozšířit o sušené ovoce a oříšky.

Tesco neustále přichází s novinkami jak v oblasti sortimentu, tak i zlepšuje kvalitu poskytovaných služeb a zároveň modernizuje své prodejny, aby bylo nakupování pro zákazníky co nejpříjemnější a nabídka co nejatraktivnější. Na jaře například rozšířilo nabídku výhodných menu do všech prodejen. Kombinaci hotového jídla, sendviče, bagety, wrapu, salátu a nápoje si vybírá zákazník sám. Malé jídlo v kombinaci s nápojem je k dostání za 69,90 Kč, přičemž zákazníci mohou vybírat z 15 různých druhů sendvičů, baget, wrapů nebo salátů a 10 druhů nealkoholických nápojů. Za hlavní jídlo a nápoj zaplatí zákazníci 99,90 Kč, na výběr mají ze 32 různých pokrmů. Vše je k dostání rovněž na Tesco Online nákupech. Více o výhodné nabídce najdete zde: https://itesco.cz/akcni-nabidky/akce-souteze/vyhodne-menu/

 

Tesco Stores ČR, a.s.

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996. V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile nebo také 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco podporuje lokální komunity a jejich aktivity s programem Vy rozhoduje, my pomáháme. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100% obnovitelných zdrojů.

https://corporate.itesco.cz/

 

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Keywords ČR-potraviny-trh-Tesco

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Business, marketing
Food, gastronomy

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.