Tesco slaví 15 let věrnostního programu Clubcard. Chytré nakupování přináší zákazníkům úspory, pohodlí i zábavu

Věrnostní program Tesco Clubcard slaví významné jubileum, 15 let na českém trhu. Od svého spuštění v roce 2010 se stal jedním z nejznámějších a nejrozšířenějších programů mezi zákazníky. Dnes má více než 3 miliony členů, kteří díky Clubcard pravidelně šetří při každém nákupu – ať už v kamenných prodejnách nebo online s aplikací nebo kartičkou.

„Clubcard je pro Tesco strategickým nástrojem, který nám pomáhá budovat dlouhodobý vztah se zákazníky. Díky personalizovaným nabídkám, exkluzivním cenám a digitálním kampaním přináší program skutečné výhody. Zákazníci tak mohou ušetřit peníze a zároveň mít jistotu, že dostávají nabídky, které odpovídají jejich potřebám,“ uvádí Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco Stores ČR.

Clubcard umožňuje zákazníkům sbírat body za každý nákup, které se převádějí na peněžní poukázky. Za 300 bodů získají slevu 30 Kč. Průměrný člen Clubcard nakupuje 3krát měsíčně. Někteří zákazníci stále preferují používání plastové karty a Tesco jim proto zasílá vyúčtování s nasbíranými body v tištěné podobě.

Mobilní aplikaci Clubcard, která byla spuštěna v roce 2015, dnes využívá 1,5 milionu uživatelů. Nabízí pohodlný přístup ke kuponům, poukázkám, letákům a kampaním, vše přehledně na jednom místě. Obliba nákupů s Clubcard realizovaných přes mobilní aplikaci stále roste.

K oslavám 15. výročí připravilo Tesco pro zákazníky speciální marketingovou kampaň. Stačí nakoupit za 350 Kč nebo si vybrat označený produkt, získat stírací kartu a zapojit se do soutěže o hlavní výhry a dalších 6000 cen každý den.

„Chceme, aby oslavy 15 let Clubcard byly o radosti z nakupování. I proto jsme připravili narozeninovou kampaň, která zákazníkům přináší šanci vyhrát atraktivní ceny. Clubcard je dnes víc než jen věrnostní program, je to způsob, jak nakupovat chytře,“ dodává Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco Stores ČR.

Clubcard je tak ideálním společníkem pro všechny, kteří chtějí ušetřit, nakupovat pohodlně, a ještě se u toho pobavit.

Více informací o programu najdete na www.itesco.cz/clubcard.

 

Zdroj: Tesco Stores ČR, a.s.

 

Keywords ČR-trh-počítače-TESCO Stores

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Business, marketing
IT, telecommunications

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.