V Brně vytvořili první český brainhack drink

Brněnská gastronomická skupina Lidi z Baru uvedla na začátku letošního léta do prodeje "první český brainhack drink" nazvaný Osmička. Nápoj obsahuje osm funkčních složek, účinky jedné plechovky o objemu 250 ml trvají zhruba osm hodin. Objem prodeje v prvním týdnu činil 2500 kusů plechovek.

Posláním drinku je podpořit konzumenty v soustředěnosti, kreativitě a mentálním výkonu. Kromě výluhu z čajů matcha a sencha obsahuje guaranu, vitaminový B-komplex či nootropika citikolin, L-tyrosin, MCT olej a korálovec ježatý. Ve složení naopak zcela absentuje cukr.

Předpokládanými zákaznickými segmenty Osmičky jsou kancelářští pracovníci, lidé působící v IT, managementu a kreativních profesích, dále pak gameři, studenti i fanoušci nootropik a biohackingu.

"V první řadě chceme zaplnit tržní niku a ustanovit kategorii nootropických či brainhack nápojů, která se v Česku doposud neetablovala. První kladné reakce zákazníků dokazují, že produkt tohoto typu řadě lidí chyběl," uvádí Honza Vlachynský, zakladatel skupiny Lidi z Baru, jenž vznik Osmičky inicioval.

Kontakt:

Michael Lapčík

PR manažer Lidi z Baru

e-mail: michael@nepijubrecky.cz

Keywords ČR-nápoje-trh-gastro-Lidi z Baru

Region
Brno region

Category
Media, society and lifestyle
Business, marketing
Food, gastronomy

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.