V rámci "Nákupní honby za pokladem" bylo rozdáno 750 tisíc eur

Šťastná vítězka: Lucie M. (uprostřed) ze Svatobořic v České republice přebírá v rodinném kruhu šek na 20 tisíc eur z rukou Veroniky Kubecové (vlevo) a Andrei Trojanové (vpravo). 
Autor fotografie: Lyoness.TV

Šťastná vítězka: Lucie M. (uprostřed) ze Svatobořic v České republice přebírá v rodinném kruhu šek na 20 tisíc eur z rukou Veroniky Kubecové (vlevo) a Andrei Trojanové (vpravo). Autor fotografie: Lyoness.TV

A jsme v polovině! V rámci kampaně "Nákupní honba za pokladem" již bylo vítězům rozdáno 750 tisíc eur

Hlavní cena v hodnotě 20 000 eur v hotovosti tentokrát putuje do Svatobořic v České republice. V březnu získalo 2 584 vítězů ceny v celkové hodnotě 125 tisíc eur.

Blahopřejeme všem dosavadním 15 504 vítězům kampaně “Shopping Treasure - Nákupní honba za pokladem” firmy Lyoness! Za posledních 6 měsíců bylo mezi vítěze rozděleno celkem 750 tisíc eur. Hlavní cena za březnové kolo tentokrát putovala do České republiky a získala jí Lucie M. ze Svatobořic. Cenu vítězce předaly obě ředitelky firmy Lyoness Czech Prague, Andrea Trojanová a Veronika Kubecová, přímo u ní doma. “Chtěli bychom investovat zejména do našeho domu. Je potřeba dokončit fasádu a rádi bychom upravili okolí našeho domu a možná založili i zahradu”, řekla tato mladá rodina o tom, jak zamýšlí využít svou výhru. Předávání ceny je vysíláno na Lyoness.TV ( http://www.lyoness.tv ) od 14. března.

Kampaň "Nákupní honba za pokladem" firmy Lyoness

Celoroční kampaň "Nákupní honba za pokladem" firmy Lyoness běží od října 2012. Hlavním cílem hry je získat co nejvíce virtuálních klíčů. Čím více klíčů hráč získá, tím větší šanci má na výhru více než 31 tisíc cen. Klíče je možné získat různými způsoby: nákupem u obchodníků v rámci sítě Lyoness Loyalty Merchants, získáváním přátel v programu Cashback Card Users (vracení části peněz uživatelům platebních karet) nebo hraním nové sociální hry firmy Lyoness s názvem "Coin Rush - Honba za mincemi". První virtuální klíč hráč získá také hned po registraci do soutěže. Celková hodnota výher v rámci kampaně Nákupní honba za pokladem dosahuje 2 miliony eur. Výhry budou vyplaceny v 12 měsíčních kolech, kdy se v každém z nich bude hrát o ceny v hodnotě 125 tisíc eur a v jednom ročním kole, kdy se bude hrát o ceny v hodnotě 500 tisíc eur. Účast v soutěži je bezplatná, stejně jako členství v síti Lyoness. Více informací o kampani "Nákupní honba za pokladem" najdete na webové stránce http://www.lyoness.net/key.

O společnosti Lyoness

Lyoness je komunita mezinárodního rozsahu a také věrnostní program fungující na regionálních, národních i mezinárodních trzích. Zahrnuje 33 zemí po celé Evropě, ale také v USA, Kanadě, Brazílii, Spojených Arabských Emirátech, Kataru, Jižní Africe a v Tichomoří, především v Hongkongu, Macau, Austrálii, Thajsku a Filipínách. Více než 2,8 milionu členů celosvětově využívá Lyoness benefity u 29 000 Loyalty Merchants (Věrných prodejců). Více informací najdete na webové stránce http://www.lyoness.com.

Kontakt:

Silvia Weihs

Lyoness Management GmbH

Tel.: +43 664-85 55 241

Email: silvia.weihs@lyoness.ag

ČTK ke zprávě vydává fotografii, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz

Keywords Rakousko-ČR-trh-služby-firmy-Lyoness Management

Region
Europe, EU, NATO

Category
Services, tourism
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.