Vltava.cz přidává do své nabídky víno

Internetový obchod Vltava.cz (http://www.vltava.cz), člen rodiny obchodů VltavaStores, držitel prestižního ocenění "Obchodník roku 2006" v kategorii internetových obchodů, otevřel v měsíci květnu obchod s vínem s nejširším sortimentem v českých internetových vinotékách.

"Otevřením sekce víno se společnost Vltava Stores dostává do zcela nové sféry působení - prodeje potravin," komentuje spuštění sekce marketingový manažer společnosti Vltava Stores Vladimír Švehla a dodává: "V nabídce nové sekce je více než 3000 různých druhů vín z devatenácti zemí pěti kontinentů světa. Jde o vína bílá, růžová i červená, přívlastková, portská, perlivá, aperitivy, sekty… Stejně jako v našich ostatních obchodech je důraz kromě kvality poskytovaných služeb kladen především na širokou možnost výběru. Pokud zákazník i přes značnou šíři sortimentu nenajde víno, které by požadoval, má možnost si o něj napsat a společnost TVIN, partnerská společnost provozující sekci víno, mu jej zajistí."

Mezi další přednosti obchodu s vínem na Vltavě patří mimo jiné možnost zakoupení třeba i jediné láhve, exkluzivní zastoupení francouzského vinařství Martin Dufour v ČR - možné zakoupit pouze přes společnost TVIN, či ochutnávky světových i domácích vín, kurzy znalectví vína apod., o kterých informuje záložka "kalendář akcí". Samozřejmostí jsou speciální sklady, ve kterých je víno uskladňováno při stálé teplotě. Je možné rovněž využít dárkového balení vína.

V případě zájmu o další informace prosím kontaktujte:

Vladimír Švehla

marketingový manažer

Vltava Stores, a.s.

e-mail: vladimir.svehla@vltavastores.cz

Keywords ČR-internet-trh-víno-firmy-Vltava Stores-PROTEXT

Region
Brno region

Category
Business, marketing
IT, telecommunications
Food, gastronomy

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.