Zelenou kartu už posíláme řidičům elektronicky. Dalším logickým krokem by měla být plně digitální verze karty

Od loňského července nemusí být zelená karta skutečně zelená. Stačí si ji vytisknout na bílý papír. Pokud si zařídíte pojištění, právě zelenou kartu vám pošle Klik.cz obratem v elektronické verzi. Většina lidí si však na tuto možnost teprve zvyká.

„Změna zákona výrazně zrychlila administrativu kolem povinného ručení. A snížila naše náklady na tisk o 60 %. Věříme, že další změny budou následovat. Není přece důvod, aby řidiči nemohli mít takzvanou zelenou kartu například v mobilu,“ říká David Červenka, produktový manažer Klik.cz.

Zelená karta se vyznačovala právě zelenou barvou, ačkoliv k tomu nebyl zjevný důvod. Zákon to v loňském roce změnil a od té doby si zelenou kartu může každý vytisknout sám, klidně na klasický bílý papír.

„Je to krok správným směrem. Šetříme životní prostředí, pro řidiče je to zároveň i mnohem jednodušší a příjemnější. Ovšem musíme dodat, že podle našich zkušeností si na tuto možnost řidiči teprve postupně zvykají,“ dodává David Červenka.

Klik.cz bude ale usilovat o další krok v elektronizaci, aby zelená karta mohla být uznána, pokud bude pouze v elektronické verzi.

Více informací i na www.klik.cz.

Společnost Klik.cz je součástí skupiny Netrisk, která nedávno koupila také trojku trhu, službu Porovnej24.cz. Své aktivity provozuje i na Slovensku. V obou zemích aspiruje na největšího prodejce pojištění a dalších finančních služeb.

Kontakt:

Michal Uryč

mediální zástupce

michal.uryc@taktiq.com

Keywords ČR-automobilová-internet-firmy-Klik.cz-Taktiq Communications

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
IT, telecommunications
Automotive industry, transport and machinery

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.