Časopis Newsweek ohlašuje nové plány na globální expanzi

Newsweek podepisuje dohodu se společností Empirical Media o podpoře zahraničních licenčních příležitostí pro časopis na cílových trzích po celém světě

Pouhé tři měsíce po úspěšném obnovení tištěného vydání časopisu Newsweek ve Spojených státech a Evropě oznámila redakce kultovního týdeníku, že uzavřela exkluzivní partnerství se společností Empirical Media o vyhledávání zahraničních licenčních smluv pro časopis Newsweek a server Newsweek.com na cílových trzích po celém světě.

"Máme radost, že můžeme oznámit uzavření partnerství s Empirical Media. Umožní nám přinášet místní vydání našeho časopisu čtenářům na trzích po celém světě," řekl Etienne Uzac, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti IBT Media, vlastníka časopisu Newsweek. "Poptávka po časopisu Newsweek je globální, a od opětovného uvedení značky na trh v USA a Evropě jsme svědky rostoucího zájmu o naše články. Ve světle těchto trendů vidíme významnou příležitost k mezinárodnímu posílení přítomnosti značky. Těšíme se na spolupráci s Empirical Media, která nám umožní tento krok realizovat."

Poskytovatel globálních mediálních služeb a poradenská společnost Empirical Media bude usilovat o podporu zahraničních licenčních partnerství za účelem publikování Newsweeku na cílových trzích. Zpočátku se zaměří na pokrytí rostoucí poptávky ve střední Evropě a Asii. Newsweek, jako historicky silná licenční značka, již vychází prostřednictvím místních licenčních partnerství v Koreji, Pákistánu, Polsku, Japonsku a Latinské Americe.

"Existuje silná poptávka po rozšíření vydávání a distribuce časopisu Newsweek po celém světě," řekla Laurie Benson ze společnosti Empirical Media. "Jsme nadšeni partnerstvím s časopisem Newsweek a IBT Media, tím, že jim můžeme pomáhat při poskytování vysoce kvalitního redakčního obsahu většímu množství čtenářů ve více jazycích."

O společnosti IBT Media

IBT Media je zastřešující organizace, která publikuje nejen kultovní redakční značky, ale také moderní začínající tituly. Jejich společnou vizí je posilovat zájem a podporovat informovaná rozhodnutí po celém světě. IBT Media poskytuje čtenářům ve 190 zemích pohled na aktuální události, perspektivy inspirované pohledem z vlivných kruhů a důležité informace. Značky IBT Media v současné době publikují místní pracovníci v pěti zemích. Patří k nim Business Times, Newsweek, Medical Daily, Latin Times, iDigitalTimes a další. Další informace o společnosti o IBT Media najdete na adrese: http://corp.ibt.com.

O společnosti Empirical Media

Empirical Media urychluje globální růst mediálních společností tím, že prostřednictvím svého týmu zkušených operátorů poskytuje bezkonkurenční poradenství a mediální služby. Společnost vede veterán mediálního průmyslu Jim Friedlich. Ředitelkou kanceláře v Londýně je Laurie Benson, bývalá vydavatelka časopisu Time Magazine Europe, která vedla také časopis Bloomberg BusinessWeek pro region EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika). Další informace najdete na stránkách: http://empiricalmedia.com/.

Dotazy na licenční příležitosti zodpoví Laurie.Benson@empiricalmedia.com.

Kontakt pro média

Samantha Nelson Edelman jménem společností Newsweek a IBT Media

212 704 4589

Samantha.nelson@edelman.com

Klíčová slova USA-Británie-média-trendy-obchod-IBT Media

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.