V předvečer dvacátého výročí privatizace pivovaru získaly webové stránky Rodinného pivovaru BERNARD hned dvě významné ocenění v prestižní soutěži 10. ročníku WEB TOP 100. První místo vyhrály nové pivovarské webové stránky v jedné z hlavních kategorií - potravinářství a gastronomie. Navíc značka BERNARD získala první místo ve speciální ceně - uživatelská trefa. Toto ocenění získá webová prezentace, která je dle názoru poroty nejvíce přínosná pro uživatele z pohledu informační hodnoty webu nebo zapojením dalších prvků, které uživatelům usnadňují práci s webem a díky tomu lépe a efektivněji uspokojují jejich informační potřeby.
„Nový web je výsledkem společné tvorby Rodinného pivovaru BERNARD a FG Forrest," říká Tomáš Lipták, marketingový ředitel pivovaru, tvůrce kreativního návrhu a dodává: „Naším snem je udělat z Bernardu kultovní značku. Věděli jsme přesně, co chceme a nejtěžší nebylo web vymyslet, ale najít firmu, která by náš návrh dokázala zrealizovat. Forresti náš záměr pochopili a bravurně zrealizovali, za což jim děkuji."
„Úkolem webu je podpořit vnímání značky a vyvolat u návštěvníka požadovanou emoci. Značka BERNARD je již dnes pojmem a má velký potenciál stát se legendou. Je žádoucí, aby vzhled webu tuto skutečnost vhodně zdůraznil“, hodnotí úspěch Petr Foltýn, Project Manager společnosti FG Forrest a dodává: „Uživatel se po webu pohybuje intuitivně, nemusí zdlouhavě přemýšlet nad tím, kde co najít, a více si tak užívá příjemné stylové prostředí webu, které dokáže odvyprávět příběh značky BERNARD“.
Další informace:
Mgr. Zdeněk Mikulášek, zdenek.mikulasek@bernard.cz, 565 300 215
Cenu převzal za Rodinný pivovar BERNARD obchodní ředitel Zdeněk Šípek (vlevo) a Petr Foltýn Manager společnosti FG Forrest
ČTK ke zprávě vydává fotografii, která je k dispozici ve Fotobance ČTK na adrese
http://multimedia.ctk.cz/cs/foto/hledani?sendFlag=1&q=protext&name=1&lang=none&service%5B%5D=1&service%5B%5D=2&service%5B%5D=3&service%5B%5D=4&service%5 B%5D=5&service%5B%5D=6 a na webu Protextu http://www.protext.cz.